MIRAGOLD PERLUAS EMPAYAR, PENCETUS NAFSU SEBENAR WANITA

by - March 12, 2024




Puan Nor Dhamirah binti Daling dan Encik Mohd Zulatika bin Ghani, graduan lepasan Ijazah Kejuruteraan Elektrik dan Ijazah Kejuruteraan Awam, bersatu hati dalam kecintaan terhadap bidang perniagaan. Mengetengahkan MiraGold, syarikat emas yang mereka kendalikan sepenuhnya, kini menjadi pemain utama dalam industri ini. Berdiri kukuh sejak tahun 2018 di Bandar Baru Uda sebelum meluaskan sayap ke Taman Kota Masai, Pasir Gudang, Johor pada tahun 2019, MiraGold bangga sebagai syarikat 100 peratus milik bumiputera.



Kedai emas Miragold beroperasi tanpa cuti, membuka pintu dari pukul 10 pagi hingga 9 malam, menawarkan pelanggan peluang untuk memilih daripada pelbagai jenis rekaan emas. Pilihan meliputi kategori evergreen, moden, dan unik, termasuk koleksi rekaan ibu dan anak seperti set Clover full gold, set Clover enamel, set Evergreen lipan, dan set Oro Italia. MiraGold turut memanfaatkan media sosial dengan aktif berjualan dalam talian melalui platform seperti Facebook, TikTok, dan Instagram.




Menyambut pembukaan cawangan sulung di Taman Melawati, Kuala Lumpur pada 8 Mac 2024, MiraGold memberi tumpuan kepada pelanggan dengan menawarkan promosi menarik. 100 pengunjung terawal berpeluang membeli cincin emas dengan harga RM99, rantai tangan dengan harga RM399, serta menerima goodie bag sebagai bonus.






Dengan tagline 'Pencetus Nafsu Sebenar Wanita', Puan Dhamirah Daling, pengasas MiraGold, mengejar impian untuk menjadikan jenama MiraGold sebagai kedai emas idaman wanita di Malaysia. Dengan keunikan rekaan dan komitmen terhadap kualiti, MiraGold menjanjikan pengalaman berbelanja yang memuaskan bagi setiap pelanggan, memperteguh kedudukan mereka dalam pasaran emas tempatan.

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.