Menjelajah Kediaman Tepi Tasik 'Bayu Sutera' Bercirikan SMART HOME di Seremban

by - March 29, 2024

Selamat datang ke destinasi kehidupan yang serba mewah, di mana keselesaan bertemu dengan inovasi moden. Perkenalkanlah kepada anda, kediaman tepi tasik yang memukau - Bayu Sutera, terletak di Bandar Sri Sendayan, Seremban. Sebuah perbandaran premium yang menawarkan keindahan alam sekitar serta kemudahan-kemudahan yang memikat.

 

Izara @ Bayu Sutera

 

Izara @ Bayu Sutera adalah titik tumpuan terkini dalam senarai kemegahan di Bandar Sri Sendayan. Dengan luas lot 20’ x 70’ dan rekaan rumah 2,315 kaki persegi, setiap unit teres dua tingkat ini menawarkan keempat-empat bilik tidur dan bilik air, di samping keamanan yang diutamakan dengan pagar keselamatan tinggi dan pos pengawal.

 

Namun, yang membuatkan Izara @ Bayu Sutera berdiri di atas yang lain adalah ciri-ciri pintar rumah yang disertakan dalam setiap unit. Dari kunci digital hingga kawalan suara, setiap aspek kehidupan di sini direka untuk keselesaan dan kemudahan penghuninya.


Kemudahan Luar Biasa di Taman Tasik


Tetapi kehebatan Bayu Sutera tidak terhenti di situ. Dengan taman tasik seluas 3 ekar yang menawarkan laluan jogging, parcourse, dan dek plaza, penghuni dapat menikmati keindahan alam semulajadi sambil menjaga kesihatan fizikal. Tidak ketinggalan juga kemudahan-kemudahan lain seperti taman permainan, gelanggang badminton, dan laluan refleksologi yang menjanjikan keceriaan dan keseronokan untuk semua.

 

Kemudahan Luar Biasa di Sekeliling Bandar Sri Sendayan




Selain daripada itu, Bandar Sri Sendayan menawarkan pelbagai kemudahan lain yang tidak kurang hebatnya. Dari d'Tempat Country Club yang mewah dengan kolam renang olimpik hingga ke Matrix 

Global Schools yang menawarkan pendidikan berkualiti, kehidupan di sini adalah pilihan yang tidak dapat disangkal.

 

Gempak Raya Bonanza: Peluang Tidak Terhingga



Bagi mereka yang teruja untuk menjadi sebahagian daripada keindahan ini, jangan lepaskan peluang emas dengan promosi 'Gempak Raya Bonanza'. Dapatkan rebat tambahan RM10,000 dan penjimatan sehingga RM74,000! Inilah peluang untuk memiliki rumah idaman anda di destinasi impian

 

 

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menjelajah kehidupan mewah di Bayu Sutera. Untuk maklumat lanjut, layari laman web mereka di http://izara2.bayusutera.com atau hubungi Matrix Concepts di 1-800-88-2688. Dan pastikan untuk mengikuti mereka di Instagram dan Facebook untuk mendapatkan perkembangan terkini! #BayuSutera #Izara #BandarSriSendayan #LakeSideResidences #SmartHome #GempakRayaBonanza #BSSDevelopment

Ini adalah permulaan kepada petualangan ke arah gaya hidup yang lebih baik dan lebih bermakna. Sambutlah kehidupan yang mewah dengan terbuka di kediaman tepi tasik Bayu Sutera!

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.