Victoria Secret Terjebak sekali terbeli

by - September 16, 2015

Gara-gara bau wangi yang datang dari manager Marketing, tertanya-tanya apa yang diguna sampai boleh bau satu hall kot. Masa tu tau lah kitaorang kena attend training untuk PMP. Ngantuk blur sekali sekala bila mat salleh tu explain. Tiba-tiba manager marketing tu datang bawak botol besar. Mak aih ngajin betul die berlosyen. Dia bagi aku try se pump.. thorbaek bau dia.. memang wangi manis sedap ngase macam nak makan je losyen tu. Bila ditanya rupanya dari Victoria Secret.


So kekdahnya sebulan lepas tu, keluar lepak Sunway terjebak lah nak try. Memandangkan aku tak penah guna losyen, awek prpmoter tu pandai marketkan produk. Disuruhnya aku beli kelima-lima variant untuk dicuba. Kalau yang size besar standard harga nya RM79 untuk semua jenis mandian,wangian ataupun losyen. Tapi sebab aku tak penah guna produk yang diasakan untuk losyen, dia suh aku try stater kit RM99 yang ada best selling variant setakat hari ni katanya. Ok fine.. saya cuba yer..


 

Cute je size botol untuk 60ml yang korang boleh pilih bauan yang mana nak dipakai. Brani jamin baunya tahan, dan kulit terasa lembab bila apply kat tangan.. nak slam x ngn aku.. meh.. lembut tau jari2 iolls..


setakat ni aku guna yang ni letak dalam bag dan bawa pegi mana-mana. Sangat senang dan mudah dibawa. Aku guna love spell.. echeceh.. lepas sape hidu trus jatuh cinta.. hurmm mampu?? Bpleh lah korang dapatkan sekarang tengah promosi tu... yang aku pakai ni gabungan dari bauan Vanilla+coconut = boleh bayangkan tak bau wangi lembut yang berlemak.. sedappp...

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.