Safety Chain koleksi Pandora ter....akhirku

by - August 04, 2015

Lately aku busy sangat, sebab next week minggu exam final aku. Cuak gelisah hati ni Allah je yang tahu. So apa yang nak study kepala masih tengah nak compile apa yang nak dihafal. Hadoii.. ok2 jangan nak mengeluh tak baik. In future ganjarannya LUMAYAN gitu. Ok comel.. gambateh!!!


Entry kali ni nak share pasal, gift yang aku dapat dari office mate aku yang super vouge masing-masing. Pandai baagi kejutan yang mana hakikatnya kejutan tu tak beraapa terkejut. Hahahah sebab diorang dah aimed awal2 apa yang aku nak beli dan wished for this time. 

Yela aku kan ada Pandora, dulu memula gigih mengumpul tiap bulan mesti akan grab charms. gigih lah konon mengumpul. Lama-kelamaan dah jadi malas dan kiranya dah niat nak akhiri lah habit collect charms ni. So niat lah nak beli safety chain lepas tu STOP! jangan dah usha Pandora.. Kot2 usha untuk Thomas Sabo lak ke.. Oikk jangan nak mengada yer.. cukup2 lah yer. Kena kumpul harta dan buat investment dah skang tak leh nak main2 dah. umur kot kalau makin muda boleh lah kang makin lame ke ke TUA kita. Itupun kalau sempat tua.

Malas nak karang..layankan gambar-gambar koleksi charms aku ada ni, sampailah ke gift yang aku dapat sempena belated birthday aku tempoh hari.



Tengoklah bracelet aku yang dah hitam legam tu, itu menunjukkan dah berapa abad aku tak pegi cuci sebab kemalasan melanda disitu. Harap Maklum..

 
Ucapan dalam kad yang sweet mueet.. harapanya semua ikhlas tau.. hihi Aamiin.. Tq kak reen,kak dalena,kak sue,kak Lida, Finaz,nana,Mizah,Linda,Diy,Danii,Tasya,kak anis..dan last skali Wani.. eh ada yang aaku tertinggal tak?? mahap tapi aku nak ucapkan tenkiu korang untuk gift yang bermakna ni.


Itu dia.. safety chain ler.. baguih tak dorang ni.. ish stalker betul, tau aje apa aku nak, aku macam dah agak dah len macam soklan pertanyaan yang dorang ajukaan, sebab kita ada buat macam group yang celebrate bday baby of the month dan selalunya gift yang bdaygal dapat apa yang dorang hajat. Nasib aku tak wish for Kia K5. hahahah.. Hah hadiah dari en asben nanti aku update yer.. semestinya hadiah yaang sama akan aku request setiap tahun..


tayang menayang ler.. dah siap pasang so.. gayakan ler.


dan lagi.. bukti gambar owner pandora tu adalah aku.. ekehekeh..

p/s : thanks korang yang baik hati sebab sanggup spend untuk bagi hadiah yang bernilai erti sebuah persahabatan. semoga korang dirahmati dan dilindungi. sayang korang dunia akhirat.. Aamiin..

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.