Busy tahap menteri

by - July 12, 2015



Lately ni aku busy sangat-sangat, mana tak nya nak kena rush untuk submit assignment dalam masa yang sama raya dah nak dekat. seminggu lagi tempoh. Langsir orang tua aku blom berjaya disiapkan lagi. Syukur baju Azriel dah settled. Kuih muih, kepek sume dah settled ORDER. yer ORDER je tahun ni sebab aku sangat-sangat tak cukup masa. Serabut dalam kepala sebab rasa kejap sangat bulan puasa tahun ni.  Terkejar0kejar nak siapkan assignment. Dahla 3 tugasan lak tu. Salah satu subject Elektif , yang mana aku kena buat side visit kat tempat tu dan buat research tentang kajian aku. Huhuhu seksanya..Dahtu nak kena hantar before raya. Hantar online plak tu. Letih weii.Kerja kat office takyah citer, ada jer paper yang menyinggah atas meja aku, dahtu mau-mau boss akan tanya banyak kali kalau tak siapkan. Walaupun dapat balik jam 4.30 petang tapi balik-balik trus senseng lengan baju sarung apron terus kirai sudep..ketang ketung masak untuk menu berbuka. Yer korang,,, laki aku suka aku masa, lagipun dengan adanya anak kecik cam aku ni, laggi elok aku masak.

Kebersihan pun terjamin untuk keluarga aku, terutama sekali Azriel. Aku rasa Ramadhan nilah paling penat bagi aku. Hari-hari bangun seawal 4.30 pagi. dan jangan harap lepas tu aku nak tido balik, isau telajak kang. Sebolehnya aku tido kat sofa kat luar, sambil-sambil tunggu azan Subuh. pahtu untuk elakkan jam aku naik train sepanjang ramadhan ni. Tahu sajalah jarak aku berjalan kaki sejauh tu dalam kedaan puasa mengantuk sebab terlalu letih. Bulan puasa ni aku tak rasa lapar atau dahaga sangat. Cuma letih sebab tak cukup rehat. harapan aku cepat-cepat siapkan assignment ..submit dan lega untuk beberapa minggu sebab lepas raya aku dah final exam lak tu. Cramp otak aku. huhuhu

wish me luck ok.. InsyaAllah!!

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.