WonderMamaX AvenueK

by - June 08, 2015

Selama ni teringin sangat nak merasa makan kat WonderMama kat Avenue K. Hurm.. Ramai yang cakap makanan kat sini best. So tergerak hati makan lunch kat sini dengan opismate aku. So yang aku order adalah..



Aku punya gambar


Catalog punya gambar

Nyonya Mee Siam RM15.90

Pertama kali rase macam makan bihun goreng berjuahkan asam pedas. Rase boleh tahan sebab ada masam-masam manis pedas. kira variant taste dalam satu bowl.

Mama Kampung fried rice ni plak, rasa macam makan nasi goreng mamak. Siap ada petai cincang lagi dalam tu.. caya tak.. gegeh kawan aku kaji bahan dalam hidangan dia. Tapi kata dia sedap.. cukup rasa dan sifat. 


Gambar aku



Gambar catalog

Mama Kampung Fried Rice

RM15.90


Aku boleh bagi 5***** kat pandan layer ni sebab.. sumpah sedap..


pandan layer RM9.50


Neslo RM7.50


Apa yang aku boleh katakan, harga dia sedikit mahal, maybe dia punya service charge dan juga suasana cozy dalam kedai tu. Makanan dia nak kata sedap sangat tu takdalah boleh-boleh aja. Tapi kena cuba lah bagi yang nak rasai sendiri hidangan yang disediakn di WinderMama ni.

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.