Lepak dan TT bersama Forteladyclub

by - December 11, 2014


Setelah sekian lame kot tak bersua muka dengan budak-budak forte ni, finally we made it!! adoiyaii punya susahnya itupun kitaorang gigih lah duk deal bikin jadi, sebab some of them ada yang tak dapat join disebabkan masalah dan masa yang tak mengizinkan.  So mampu berTT dengan 4 gadis ni sahaja.

Sina skang sah2 sangat bizi dengan study yang rasenya bagi aku nampak dia lagi bertambah bizi kot compared to masa kerja dulu. Zu plak, 1st time aku jumpa masa kat Kuantan, minggu lepas, Dia lah yang banyak tolong aku dalam hal seharian sepanjang aku di Kuantan. Thanks Zu. Wansu Si kenik yang suka bajet comey ni, totally memang weng habis. Kelakar dan suka buat kelakuan kelakar yang spontan bikin hati dan mata sapa pandang rase nak sligi. dan last but not least Arlya Si gadis manis yang baru sahaja berhijrah. cantik manis sopan sangat muka dia bila berhijab. Suka aku tengok. Ternyata nampak lebih muda dari biasa..nampak sangat kebudak budakan.

Lepak dan makan-makan sambil teman dak Zu buka puasa kat PepperLunch Sunway Pyramid. Ohw.. masa ni tak bawak Azriel, huhu bukan apa, mommy nak sikit privacy 

 Hanya kami berlima sahaja yang sempat berkumpul. yang lain xleh sebab keadaan tak mengizinkan.



 Inilah Arlya si Cantik manis yang baru berhijab




Menu pilihan aku Seafood aglio olio

first time makan pepperlunch ni sebenarnya. maybe tekak aku tak berapa jepun so bagi aku boleh lah je kot rasenya. takdalah sedap sampai buntang mata. huhu.. paham paham jela tekak aku kalau tak kena cili padi. Tak pedas tahap kick memang aku kuranglah sikit. huhu.. tapi oklah.. tetap sedap cuma kena pandai gaul gabungkan rasa dan sos2 yang ada kat atas meja tu.




You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.