Azriel Mogok

by - November 15, 2013



Assalamualaikum, sejak balik dari kampung halaman Lee Ming Hoo ni. Azriel asyik buat pangai je kat rumah mama dia (gelaran bagi Azriel untuk Biras aku). Hurm..hari hari asal siang je dia mesti cranking nangis taknak menyusu tapi makan still lalu cam biasa. Asal petang je biras aku call cakap die mengamuk nangis- nangis sampai serak suara bila dah penat baru sambung tido balik. Bila dah tido die menangis dalam tido  dah sedar balik bangun makan pahtu nangis nangis sambung tido balik. Hurm..Azriel ni kan saja je anak mummy mengada. Kenapa aku cakap mengada ? sebab asal  aku jemput dia je terus dia senyum, dahtu elok je dia takda nangis nangis malam pun tido siap nganga mulut lagi. Nyaris nak bawak jumpa doktor tapi sebelum tu ada call doktor Getha, dr pun bagitau benda yang sama yang Azriel ok takda apa apa. Dan finally dah find out yang dia sedang mogok sebab dah seminggu lebih berkepit je ngan mommy tiba tiba mommy tinggalkan kat umah mama die mau tak merajuk. Hurm kuasa seorang ibu..heheh aura ibu nak nak bau susu ibu tu. hahah mane taknya Azriel kan masih breastfeeding. majuk lah dia bila siang hari mommy takda bersama. Nak buat macam mana sayang mommy kan kena keje. huhu...

So Azriel kena duduk elok elok umah mama, jangan banyak buat pangai nanti mama susah. Sayangkan budak yang baik.

p/s ; entry Korea nanti aku update..sekarang super bizi lah...

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.