Suami dan sup

by - February 02, 2013

Sup..sup..itulah yang terjadi kepada kitaorg laki bini. Pelik heran bagi aku sbb yg pregnantnya ako. Tapi yg mengidam lebih adalah en suami.
Nak di jadikan topik post kali nih adalah pasal sup. Sup siam..perghhhhh dengar cam layan lentok baik punya, tapi aku dah tak sanggup nk mkn telan apetah lagi hidu. Suami mengidam kat sup ni sejak awal bulan lepas. Dan boleh dikatakan hari2 aku masak sup untuk dinner. Bukan sup kosong tau. Buat sup siam tapi gilir2 la. Malam ni sup tulang. Sok sup daging.lusa sup ayam tulap sup cendawan. Tak cukup ngan itu siap die bawa bekal pegi keje. Makna kata gigih la aku bangun pagi siapkan bekal untuk die. Fuhhh. So dlm sebulan ni itulah menu yang akan aku sediakan untuk en suami. Dan itu adalah permintaan veliau. ( uiks sape peknen ni?) Kompius jap..
Tak kisah lah sbb sekarang aku dah boleh masuk dapur. Lega rasanya bila masak dgn tangan sendiri dan dapat tgk en suami makan berselera siap bertambah. Penat kacau sup td hilang..

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.