GUARDIAN LANCAR RANGKAIAN PENJAGAAN DIRI ECO-GARDEN – PRODUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN YANG LESTARI JENAMA SENDIRI PERTAMANYA

by - May 06, 2024


Sebagai perayaan Hari Bumi 2024, Guardian telah mengambil langkah berani dengan mengumumkan peluncuran rangkaian penjagaan diri lestari pertama mereka yang diberi nama Eco-Garden Guardian. Rangkaian ini dibuat daripada 100% bahan organik yang disahkan serta menggunakan minyak sawit mass-balance yang mampan. Setiap botolnya juga dibuat menggunakan 100% bahan boleh dikitar semula. Eco-Garden Guardian mempromosikan konsep #DoubleTheNatural yang menggabungkan dua bahan semula jadi untuk memberikan manfaat berganda dari kuasa alam.

Anna Ng, Pengarah Pemasaran Guardian Malaysia, menyatakan, "Rangkaian Eco-Garden kami akan membantu pelanggan menikmati penyembuhan alam semula jadi yang mengagumkan, diilhamkan oleh keajaiban alam untuk pengalaman pembersihan yang sensual dengan harga yang terjangkau."



Dengan diformulasikan menggunakan kebaikan alam semula jadi, rangkaian Eco-Garden mengubah kamar mandi Anda menjadi sebuah oasis yang menenangkan, menciptakan atmosfer taman yang nyaman.

Ng menambahkan, "Kami menyadari bahwa pelanggan kami mencari produk asli, bersih, dan berkelanjutan yang diproses dan dihasilkan secara bertanggung jawab tanpa membahayakan lingkungan. Produk penjagaan diri Eco-Garden ini memenuhi kebutuhan pelanggan untuk produk alami yang aman bagi lingkungan, serta memberikan nilai yang luar biasa untuk uang mereka."

Barisan produk Eco-Garden Guardian mencakup tujuh rangkaian yang beragam, masing-masing dengan manfaat spesifik dari bahan-bahan semula jadi, antara lain:

  1. Pelembap Ultra – Macadamia dan Shea Butter
  2. Kawalan Rambut Gugur – Kopi dan Ginseng
  3. Membaiki dan Menguatkan – Argan dan Camellia
  4. Lembut dan Licin – Avokado dan Buah Zaitun
  5. Anti-Kelemumur – Halia dan Tea Tree
  6. Pembersihan Mendalam – Bergamot dan Peppermint
  7. Menenangkan – Aloe Vera dan Chamomile

Setiap rangkaian memberikan manfaat luar biasa, seperti kelembapan ultra untuk rambut dengan Macadamia & Shea Butter, atau perawatan yang menyuburkan dan melembapkan dengan Avokado & Buah Zaitun.

Rangkaian produk penjagaan diri Eco-Garden Guardian terdiri dari shampoo, conditioner, hair oil, body wash, hand cream, lotion, dan treatment body, dan tersedia di semua toko Guardian serta secara online.

Dalam sebuah acara peluncuran yang diadakan di The Nursery, Taman Tugu, Kuala Lumpur, wartawan dan influencer media sosial berkolaborasi dengan Precious Plastics untuk mendaur ulang penutup botol yang mereka bawa ke acara tersebut.

Jangan lewatkan kesempatan untuk mencoba Eco-Garden Guardian dan bergabunglah dalam gerakan untuk menjaga diri dan planet kita dengan lebih baik!

Pautan Media Sosial Guardian:

Facebook: @guardianmy
Instagram: @guardianmy
YouTube: @guardian MY
Telegram: @guardianMY
#guardianMYApp
#guardianMy

You May Also Like

0 Comments

Bismilahirohmanirrohim

Powered by Blogger.