Lazada Kembali dengan "MY Treat Yourself 2017"

by - December 03, 2017


Tahu tak, dengan kekangan masa yang sangat terhad, dimana peruntukkan masa perlu di uruskan. Dengan trafik sana sini. Kat mana biasa nya korang akan mendapatkan barang keperluan. Contohnya aku sendiri hadapi masalah yang sama, bila duit ada, bila mood shoping datang, mengenangkan trafik jam kat jalan raya yang sesak, terus hilang mood. Bila gaji masuk nak shopping barang dapur tentu sekali malas nak beratur panjang ke kaunter hanya untuk membayar barangan yang kurang dari 10 senarai. Walau kurang dari sepuluh barang pun korang kena beratur seperti membawa barang dlm troli besar. Leceh bukan?

Nak pula dengan jualan besar besaran untuk jualan hujung tahun. Mula lah kepala mengila memikirkan barangan apa yang ingin di capai nanti. BIla semua pada kadar harga yang murah dan banyak diskaun. jari jemari mula menghitung, barangan senarai hajat yang selama ini tersimpan rapi bakal disambar bila tiba tawaran sebegini.



Memang tak senang duduk lah kakak-kakak . Nak-nak macam aku yang boleh dikatakan gila shopping, yang hanya memelukan sekali klik "add to cart" pasti ia sangat mudah untuk menguruskan aktiviti belian dalam talian tanpa sebarang halangan, masa, kesesakkan lalu lintas dan menghadapi himpunan manusia, nak-nak bila ada jualan murah hujung tajun.
Setelah kejayaan pada 2016, Lazada sekali lagi memperkenalkan MY Treat Yourself 2017 – biggest online shopping event dimana para pembeli online akan dapat diskaun atau penjimatan sehingga 85% bagi setiap pembelian barang  di platform e-commerce Lazada. "It is the time of the year again! Christmas is around the corner, and I am sure that everyone will be busy getting gifts for their loved ones". Hah idea sangat kan, macam tahu-tahu je, waktu inilah yang dinanti dimana hajat setiap ahli keluarga dan tersayang dapat ditunaikan bila mana, hadiah kejutan semuanya mampu didapati di platform Lazada ini.

Kempen diskaun besar besaran akan diadakan dari 1st December 2017 - 3rd December 2017 dijangka dapat menarik para pembeli online untuk menikmati diskaun dan mengalakkan warga Malaysia yg baru berkecimpung dalam online shopping untuk melalui kemudahan online shopping yang amat mudah, cepat dan pilihan barang yang teramat banyaknya yang tidak boleh didapati didalam ‘brick and mortar’ shopping.

Bagi pembeli tegar di online, tawaran diskaun atau durian runtuh dari Lazada tidak boleh dilepaskan dengan tawaran penjimatan pada setiap barangan di Lazada dari harga serendah RM1 sehingga RM15,000.

Apa yang di tunggu lagi kepada semua kaki shoping online untuk segera  ke platform Lazada bagi menikmati tawaran diskaun pada semua jenis barang dengan hanya menggunakan hujung jari sahaja dan transaksi online (jangan lupa muat turun Lazada Apps) bole dilakukan dimana saja. Begitu mudah bukan?, hanya dengan pembelian melalui LAZADA Malaysia.

Apa lagi nak diskaun murah-murah tak? Jom kliks sini dan nikmati penjimatan yang mampu membuatkan semua orang menjadi gila dan seronok membeli belah dengan harga terendah dari Lazada

Klik saya untuk dapatkan KOD DISKAUN MURAH SEHINGGA 85%


 Di sini di Lazada Malaysia, kami percaya bahawa terdapat ""No Dream Too Big, No Gift Too Small"". Itulah sebabnya kami menawarkan "Shop The Universe" -pengguna ke jualan Revolusi Dalam Talian 2017 di mana anda boleh mencari semua barangan berjenama yang anda inginkan dengan mudah. Walaupun anda berada di mana-mana sahaja dan tidak mempunyai masa untuk menunggu di hadapan desktop anda, anda boleh memuat turun dan memasang LAZADA App untuk anda tidak terlepas tawaran hebat dalam talian. - Lazada Malaysi

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.