Lactacyd Pilihan Saya :Sayangi Miss V anda.

by - February 05, 2017


Korang sedang mencari produk kesegaran sepanjang hari atau mencerahkan. Temukan Lactacyd pilihan dan keserasian sendiri dan tetap percaya diri dengan kesihatan area intim Miss V!


Golongan wanita masa kini umumnya terlalu sibuk dengan perawatan wajah serta badan untuk kelihatan mulus dan putih, atau bagaimana cara membuat payudara kelihatan menarik. Namun satu hal yang tak boleh dilupakan wanita adalah menjaga kebersihan dan kesihatan Miss V (vagina). Bahagian intim ini yang akan menjadi topic posting aku kali ini.



Miss V yang sihat akan memberi tempat munculnya bakteri baik dan mampu mengelakkan infeksi sendiri. Tidak berbau dan mengeluarkan sejumlah kecil cairan untuk secara teratur membersihkan bagian dalamnya. Namun, tidakkah korang tahu cara untuk merawat atau menjaga bahagian intim ini supaya sentiasa sihat dan kekal segar sepanjang hari?.


Asid Laktik – Ianya secara semula jadinya terhasil di bahagian sulit wanita dan ianya membantu dalam menyeimbangkan tahap optimum pH pada bahagian Miss V. Ianya membantu bakteria baik dalam melawan bakteria jahat yang menyebabkan bau dan kegatalan. Oleh itu, ianya amat penting bagi wanita dalam memulih tahap asid laktik pada Miss V setiap hari.

Laktoserum – Adalah bahan semulajadi yang membantu untuk memanjangkan kesan asid laktik, menstabil dan menyeimbangkan perlindungan di sekitar Miss V.


Revitalize menjadi pilihan aku kerana ... 


Tidak semua bahan pencuci adalah baik utnuk sekitar bahagian intim sebagaimana kita tahu Miss V adalah bahagian pada tubuh wanita yang menjadikan seseorang wanita itu feminin. Anti-bakteria dan shampu untuk rambut adalah tidak baik untuk digunakan pada bahagian kulit sensitive terutamanya kawasan Miss V. Jadi, apa yang wanita perlukan adalah pencuci femini yang diformulasi khas untuk Miss V. Dan ini Jawapan terbaik untuk tips dan penjagaan Miss V.

Lactacyd adalah pembersih khusus kewanitaan yang membuat para wanita merasa nyaman dan percaya diri. Lactacyd diformulasikan bagi perawatan area intim yang dapat membantu wanita dari semua lapisan masyarakat dalam berbagai tahap kehidupan.
Selama 25 tahun penelitian dan pengalaman, kami memahami bahawa tidak ada dua wanita yang sama. Setiap wanita memiliki permasalahan kawasan intim yang berbeza dan memerlukan cara berbeza dalam penjagaan setiap Miss V secara berlainan cara.

Lactacyd menawarkan berbagai pilihan produk pembersih area intim dengan varian khusus bagi mereka yang mengkehendaki lebih dari sekadar pembersih biasa. Banyak wanita percaya Lactacyd sebagai sahabat yang memahami kehendak mereka dan sentiasa memiliki solusi untuk membantu mengatasi masalah harian. Varian baru Lactacyd kini telah dicipta dengan setiap fungsi mengikut kesesuaian berdasarkan MANFAAT untuk membuat korang lebih mudah untuk memilih pembersih area intim yang tepat untuk Miss V.

Lactacyd dapat membantu wanita di semua peringkat generasi untuk kekal sihat dan berkeyakinan t dan percaya diri dengan produk-produk yang menawarkan kebersihan, kesegaran, dan kenyamanan untuk setiap wanita yang ingin menampilkan hal terbaik miliknya. Lactacyd hadir dengan pelbagai jenis dan pelbagai kelebihan.



Formulasi 

Area paling intim seorang wanita layak mendapatkan perawatan yang terbaik. Itulah mengapa Lactacyd dibuat dengan bahan semulajadi seperti extract  susu lembut seperti lactoserum, serta asam laktat yang secarasemulajadi berada di area intim wanita. Lactacyd diformulasikan dengan sangat teliti untuk membantu menjaga keseimbangan pH area intim agar tetap sihat.

Terbukti Secara Klinikal

Lactacyd secara klinis terbukti dapat memberikan perawatan yang lembut serta perlindungan dari bau, serta iritasi pada area intim dengan pemakaian teratur. Kini Lactacyd telah mengeluarkan variasi fomulasi yang bersesuaian mengikut keperluan pengguna. 

  • White Intimate
Ianya diformulasikan khas dari bahan tumbuhan Actipone-B dan sumber kehidupan marin, Algowhite yang terbukti mencerahkan kulit. Dapatkan kecerahan kulit di sekitar Miss V dalam 4 minggu. 9 dari 10 orang wanita Asia sudah mendapat keputusan kecerahan di bahagian intim selama 4 minggu.

Diuji pada 100 orang wanita Asia, Synovatelpsos, Sept- Dis 2011
  • Revitalize 
Produk ini membantu dalam menganjalkan kulit di sekitar Miss V untuk kembalikan keremajaannya. Lactacyd Revitalize diperkaya dengan Vitamin E dan kolagen yang terbukti anjal dan remaja dalam 12 minggu.

Merujuk pada ujian klinikal ke atas bahagian sekitar bikini selama 12 minggu ke atas 40 orang wanita Asia, Dis – Feb 2013
  • Soft silky
Membantu dalam menambah lebih lembapan untuk kulit yang lembut dan sekata di bahagian V, lebih-lebih lagi setelah mencukur. Dengan 10% lebih susu esen, Lactacyd Soft & Silky memberikan bahagian intim lebih lembap lebih-lebih lagi selepas sesi grooming.
  • Cool and Fresh
Memastikan Miss V sentiasa segar dan bertenaga demi menghalang dari haba panas. Ianya sesuai untuk wanita yang aktif bersukan, khususnya di bawah cahaya matahari dan cuaca panas. Lactacyd Cool & Fresh mampu melembutkan dan menyegarkan dengan esen mentol semulajadi yang tidak akan kering.

Kesemua jenis Lactacyd di atas boleh didapati di mana-mana farmasi dan gedung beli-belah terbesar berdekatan korang.

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.