Review : Natural Lip Color with Menthol dari Sendayu Tinggi.

by - January 27, 2016

Dah banyak aku try test produk untuk lips care dan alhamdulillah kebanyakkanya sesuai dan bagus untuk lips skin aku lah. The one yang aku try ni terbaru dari Sendaru Tinggi. Nak kata baru tak lah mungkin aku yang baru nak mencuba. 


Mengandungi Kolagen, Gamat, Aloe Vera dan Jojoba.Untuk memerahkan bibir secara semulajadi, elak bibir merekah selain warnanya kekal seharian. Casing pun simple dan sweet.





Yang pasti lepas sapuan tunggi lama kelamaan warna bibir korang akan bertukar mengkut suhu dan darah korang. Aku suka lip color kali ni sebab effect selepas sapuan sangat nampak natural dan tahan lama. Bibir yang kering pun akan pulih dengan perlahan. Rasa berangin juga. 


Kesan terhadap kulit sendiri bila sapu.

P/s : boleh didapati di outlet Watson berhampiran dengan harga RM27 seunit.

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.