LITTLE FINGERS MEMPERKASAKAN ‘BONDING' ANTARA IBUBAPA DAN ANAK

by - May 22, 2019


Bersama pengasas juga team yang menjayakan Little Fingers

GOMBAK, 18 Mei 2019 Majlis penyampaian hadiah bagi pertandingan Little Journey telah diadakan di Orchard Villa sempena dengan Majlis Berbuka Puasa anjuran Little Fingers. Pertandingan Little Journey ini adalah langkah pertama bagi Little Fingers untuk melihat maklum balas orang awam yang prihatin terhadap perilaku atau perkembangan anak-anak mereka. Penyertaan telah diterima dari seluruh Malaysia dan respon adalah sangat memberangsangkan.

Dua cikgu yang cantik manis.


Inilah dua orang guru yaang banyak mengadakan ujikaji terhadap perkembangan anak anak menerusi module yang disediakan.



Pemenang Top 5 adalah Adik Nur Aisyah Hanis bt Mohammad Afiq (2 tahun dari Cheras, Selangor), Adik Muhammad Yusuf Arrayyan (2 tahun dari Kuantan, Pahang), Adik Syarafwa bt Mohd Saif (1 tahun dari Johor), Adik Abdul Hakim bin Mohd Farizul Ariff (1 tahun dari Selangor) dan Adik Dhiya Iyad Iskandar bin Idrus (3 tahun dari Bukit Mertajam, Pulau Pinang). Manakala pemenang utama adalah Adik Sophean Adam Mikaeyl, berumur 2 tahun dari Kluang, Johor. 

Antara barisan anak-anak yang terpilih untuk jadi pemenang. Tahniah yer sayang.






Little Fingers amat berharap program ini akan terus memberikan manfaat serta kesedaran kepada ibubapa betapa pentingnya untuk meluangkan masa bersama-sama anak, serta meningkatkan lagi "bonding" walaupun penat selepas seharian bekerja. "Bonding" ini amat penting kerana ia dapat membantu proses pertumbuhan serta pembelajaran anak terutamanya ketika anak masih kecil.

Pentingnya Bonding diantara ibubapa dan anak, sekian sedia maklum kita terlalu sibuk hingga mengabaikan atau tiada masa untuk anak. Inilah salah satu initiatif yang dijayakan oleh Little Fingers. Bagi I ia amat bagus dan perlu diteruskan untuk masa hadapan. Bagi memafaatkan waktu bersama tersayang dengan aktiviti berfaedah.

#goodjobLittleFingers


Bersama team yang turut meraikan majlis


 CICI,ATIE,Comel,RUBY dan Cikgu cantik



You May Also Like

1 Comments

Powered by Blogger.