Systema Solution telah melancarkan “Kempen Pemeriksaan Kesihatan Gusi 1 Juta Gumbatte 2019”

by - March 18, 2019




Camne keadaan gusi korang? Ok ke? Dah penah check? Berapa kali jumpa dentist untuk buat pemeriksaan gusi?. Adakah korang tergolong dalam 94% orang dewasa di Malaysia yang mengalami masalah gusi?. Jangan ambil ringan ok. Nampak macam biasa tapi hanya disebabkan gusi berdarah ketika memberus gigi, keadaan nafas mulut berbau walau sering memberus gigi. Itu menunjukkan tanda gusi tidak sihat dan ia akan memudaratkan jika dibiar tanpa dirawat.



Oleh sebab itu Systema Solution telah melancarkan “Kempen Pemeriksaan Kesihatan Gusi 1 Juta Gumbatte 2019” yang telah dirasmikan oleh Dr Norliza Binti Mohamed, sebagai acting Principal Director of Oral Health, Ministry of Health. Kempen ini dilancarkan bagi memberi kesedaran kepada kepada semua tentang pemeriksaan dan menambah baik kesihatan oral rakyat Malaysia. Aeril Zafrel dan Wawa Zainal telah dipilih sebgai duta kempen ini.



Kempen ni bertujuan membantu Rakuat Malaysia mencapai tahap kesihatan oral yang lebih baik. Disebabkan itu I tidak melepaskan peluang untuk menjalani sendiri kesihatan gusi. Alhamdulillah Doktor bagitahu gusi i sangat sihat. Colour pink gitu. Macam bibir.. itu tandanya gusi yang sihat. 🥰😊.
Jadilah antara terawal daripada 1 juta orang yang memeriksa kesihatan gusi secara dalam talian di laman web gumhealthcheck.com atau menghadirkan diri pada siri jelajah ke Arah Pemeriksaan Kesihatan Gusi 1 Juta Gumbatte Systema yang berlansung di pusat membeli belah One Utama sehingga Ahad 17 March 2019. Dimana pemeriksaan gigi secara percuma dapat dinikmati serta pelbagai aktivi menarik yang menawarkan hadian dan pelbagai permainan yang menyeronokkan juga diadakan.



Jadi jangan lepaskan peluang korang untuk jalani pemeriksaan secara percuma disana nanti ok.
#systemagumbatte #systemagumandteethprotection #systemagumcare#1milliongumhealthcheck #gumbatte #pemeriksaangusi #oralhealth#healtygums #teethbeginwithhealtygums #guardianxsystema Guardian Malaysia @ Kuala Lumpur, Malaysia


You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.