Produk Review : Kini Boleh Tambah Tinggi Dengan Hi-Plus Supplement

by - January 10, 2018

Sekarang kalau tinggi tu awesome!! Kenapa? sekarang ni dah trend semua gadis sukakan jejaka yang mempunyai ketinggian ala- ala bintang Korea. Dah tentu bila ada boyfriend tinggi atau pasangan yang tinggi keyakinan diri tu akan lebih bertambah, terutamanya dikalangan lelaki. Wanita kalau rendang atau kurang incinya tidak lah teruk sangat kencaman atau sindiran, kerana bila wanita rendah atau petit, selalunya amat disukai oleh kaum lelaki. Tapi Kalau lelaki yang petit atau rendah. Alahai menjadi sangat bermasalah, rasa tidak yakin, nak minta kerja dibidang pertahanan juga sukar. Lepas tu kalau ada pasangan yang selari tinggi dengan mereka, teman wanita atau pasangan tidak dapat memakai kasut tumit tinggi, kerana dikuatiri akan melebihi ketinggian lelaki tersebut. Kesiannya. 


Seperti aku, tak tinggi dan tak juga rendah, sedang sedang saja ukuran tinggi. Pemilik ketinggin 166cm dan masih lagi berhajat untuk jadi tinggi paling tidak pun 170 (hihihi) baru nampak macam model kan. jadi teringgilah aku jadi lebih tinggi, supaya kelihatan cantik sebab apa?


MENGAPA PERLU TINGGI

Ada beberapa sebab kenapa kita perlu tinggi.Bukan sahaja untuk keyakinan diri malah ada beberapa faktor yang menyebabkan kita nak tinggi dan diantaranya;
  • Peluang lulus temuduga
  • Menyertai pasukan beruniform
  • Peluang menjadi artis & Model
  • Membina keyakinan diri terutamanya kaum lelaki
  • Mencari pasangan ideal
  • Menjadi Pramugari
  • Tinggi is Aawesome.
Korag Nak Tinggikan Badan, Nak Tingkatkan Keyakinan Diri?

Korang Dah Try Macam-Macam Jenis Produk 'Tinggi'kan Badan.... Tapi Masih Tak Berjaya? Dah Bersenam Pun Berkali-Kali Pun... Badan Tetap Tak Tinggi...... Macam mana ni?
Jangan risau, sekarang semua benda boleh di uruskan. 3 Perkara yang perlu korang patuhi ni,korang kena buat kalau nak tinggi.Ikuti tips dan cara yang paling berkesan untuk menjadi tinggi.

  • Tidur yang mencukupi
  • Diet yang seimbang
  • Senaman khusus yang konsisten
Dan 3 perkara ni memang WAJIB korang buat untuk proses tambah ketinggian. Tapi dengan bantuan dari Hi Plus bagi mempercepatkan lagi proses ketinggian. Sangat disarankan kerana ia berkesan.




HI-PLUS™ Ni Selamat Ke?

JANGAN RISAU! HI-PLUS™ ni selamat. Sebotol mengandungi 60 biji tablet kunyah untuk kegunaan selama 1 bulan. Ia merupakan supplemen yang mempunyai formula lengkap untuk tambah ketinggian..

Berikut adalah tumbuhan semulajadi yang diproses untuk menghasilkan Tablet HI-PLUS™.






Korang tak perlu risau kerana ada Surat Pengesahan Dari Kementerian Kesihatan Malaysia


HI-PLUS™ adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG Interphase (FDI), ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun HI-PLUS™ telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan ia tidak memerlukan pendaftaran produk.

Pengiktirafan Halal dari JAKIM juga ada tau.


Mengapa Hi Plus diperlukan dalam proses pertubesaran yang perlahan adalah kerana faktor berikut ;

  • Merokok : Bukan sahaja tabiat yang tidak sihat dan boleh menyebabkan kanser, tetapi merokok juga boleh menghalang tumbesaran anda dengan memperlahankan perjalanan darah ke tulang anda.

  • Kurang tidur : Tubuh anda mengeluarkan rangsangan proses tumbesaran ketika anda sedang tidur dengan nyenyak. Tidak mendapat tidur yang mencukupi akan menyebabkan tubuh anda ketinggalan untuk mendapat rangsangan proses tumbesaran tersebut.

  • Kekurangan nutrisi : Apabila anda tidak membekalkan tulang anda dengan jumlah vitamin, mineral, & asid amino yang betul, ianya akan merencatkan peluang anda untuk mencapai ketinggian yang anda idamkan, disebabkan itulah, HI-PLUS™ sangat penting untuk anda.


    Tiada kesan sampingan. Sesuai Untuk Lelaki & Wanita


    Ia dapat membantu anda merealisasikan IMPIAN anda untuk menjadi lebih TINGGI dan BERKEYAKINAN DIRI! Ia mengandungi bahan-bahan yang telah diuji keberkesanannya terhadap MANUSIA supaya proses PEMBESARAN berlaku dengan pantas.


    Bagaimana HI-PLUS™ Berfungsi

    Kajian menunjukkan yang 70% daripada remaja seluruh dunia kekurangan nutrien yang penting untuk pertumbuhan tulang mereka. HI-PLUS™ mengandungi sejumlah nutrien yang telah terbukti secara klinikal mampu memberikan tulang anda nutrien yang diperlukan untuk menambah ketinggian semaksimum yang mungkin.


    Analogi Berikut Menjelaskan Bagaimana HI-PLUS™ Berfungsi.



    Jika anda mempunyai sepasu pokok, dan membekalkan air dan cahaya matahari yang secukupnya, pokok tersebut akan tumbuh membesar dengan sempurna. Jika anda mempunyai sepasu pokok yang sama dan turut dibekalkan dengan air dan cahaya matahari yang secukupnya, dan ditambah dengan baja yang secukupnya, pokok tersebut akan tumbuh membesar dengan lebih lagi kerana ia memperoleh sumber nutrisi yang lebih daripada yang diperlukan untuk tumbesarannya. HI-PLUS™ berfungsi dengan cara yang sama terhadap tulang anda. Ia memberikan nutrisi yang diperlukan untuk tumbesaran tulang anda agar ia dapat mencapai tahap maksimumnya dalam tempoh masa terhad yang dimiliki oleh setiap individu untuk membesar.



    Usia Dah 21 Tahun Boleh Lagi Ke Tambah Tinggi?


    Bagi sesiapa yang berumur 21 tahun atau lebih muda, plat epiphyseal memainkan peranan penting dalam pertumbuhan tulang. Banyak doktor dan penyelidik percaya bahawa selepas akil baligh tidak mungkin boleh menambah ketinggian kerana plat epiphyseal tertutup. Berbeza dengan teori di atas, bagi mereka yang berumur 21 tahun ke atas, dengan diet yang sihat serta kalsium yang mencukupi, protein, vitamin D, dan supplemen disertai dengan senaman khusus boleh menggantikan peranan plat epiphyseal. Oleh itu, penyesuaian tulang terpaksa berlaku kerana tekanan diberikan dan makanan tambahan dan vitamin terus membekalkan nutrien untuk tulang.

    Pada tahun 1892, teori Dr. Wolff mengenai transformasi tulang telah diterbitkan (Sumber:https://en.wikipedia.org/wiki/Wolff's_law). 100 tahun kemudian, pembentukan semula tulang kini menjadi fakta perubatan!

    Tulang adalah anisotropik (ia mempunyai kekuatan yang berbeza bergantung kepada arah bebanan). Tulang akan membesar, terbina, menyesuaikan, berubah kerana tekanan atau kekuatan yang dikenakan terhadapnya.

    Segala-galanya berkaitan dengan "pembentukan semula tulang (bone development)", tentang "transformasi tulang (bone transformation)" "penyesuaian tulang (bone adaption)" .. Hanya taip kata-kunci itu di enjin carian Google dan saya pasti anda akan melihat terdapat beribu-ribu laman web yang menyokongnya.


Bagusnya kalau korang beli Hi Plus ni siap tersedia jadual pengambilan, senaman dan juga aturan diet bagi melancarkan lagi proses ketinggian. (Tak sabarnya nak tinggi dapat 3 inci pun jadilah).


TESTIMONI HI-PLUS yang mana pengguna yang berjaya mencapai ketinggian yang diidamkan.


Image result for Hi Plus testimoni

Image result for Hi Plus testimoni

Image result for Hi Plus testimoni

HI-PLUS UNTUK MEREKA YANG NAK TINGGI

Dari segi rasa ia rasa macam vitamin anggur dan juga biji coco, sedap kunyah-kunyah telan.. tak ke mudah nak jadi tinggi. Harini baru hari kedua aku. 




CARA PENGAMBILAN HI-PLUS


Ambil 1 biji HI-PLUS bersama 1 biji HI-MAX pada waktu lagi dan petang


1 botol HI-PLUS mengandungi 60 tablet.


Mana nak dapatkan HI-PLUS ni..

KLik untuk tahu lebih lanjut.  HI PLUS - TINGGI IS AWESOME. Atau boleh email terus  :  support@hi-plus.my untuk sebarang maklum balas bagi setiap keraguan, beliau amat mesra pelanggan dan sudi menerangkan secara details tentang pengamalan Hi-Plus Supplement ini.

Thumbnail post  - Klik sini untuk lagi keterangan...

Harapan untuk tinggi bakal dikecapi.. doakan sama-sama yer semua. Amiin..

You May Also Like

11 Comments

Powered by Blogger.