Hoshino Coffee outlet Pertama di Malaysia kini di Mid Valley

by - December 23, 2017


Diasaskan pada 2011 di Jepun, Hoshino Coffee ialah kemuncak menu makanan yang unik dicipta oleh sistem Restaurant Nippon yang memiliki lebih daripada 30 makan malam jenama dan kopi berkualiti tersendiri dibawa oleh Doutor Coffee, yang menjalankan rantai kopi yang terbesar di Jepun dan mempunyai lebih daripada 50 tahun sejarah pembakaran kopi.

Sinergi besar ini diterima baik oleh orang ramai dan ia hasil boleh dilihat di pertumbuhannya bagi lebih daripada 180 buah kedai di Jepun. Usahanya keluar kepada dunia telah sampai Singapura, Korea Selatan, China dan sekarang, Malaysia.

Buat Caffeine junkie and dessert enthusiasts berita gembira buat anda Hoshino Coffee akhirnya mendarat di Malaysia!!!Nikmati pengalaman makan anda dalam satu persekitaran Cafe Jepun selesa. Menawarkan serta menyediakan menu yang bakal membuatkan anda teruja dan tidak sabar untuk nikmati keunikkan setiap hidangan. Persekitaran yang sangat cozy juga exclusive namun masih dalam range mampu bayar, pasti anda tidak sabar untuk kunjungi.


A truly family-friendly restaurant | Life's Tiny Miracles

Bagi pengunjung yang datang bersama anak mereka, adalah tidak menjadikan halangan bila Hoshino Coffee mampu menyediakan satu ruangan khas bagi anak-anak pengunjung bermain sementara ibubapa mereka menikmati keindahan suasana Jepun di Hoshino Coffee.


Antara hidangan yang ada di Hoshino Coffee dan ianya terkenal dengan coffee pelbagai perisa, Dimana cara penyediaan coffee sangat lah teliti dan sebuk coffee adalah didatangkan khas serta segar. Keunikkan hidangan manisan juga tidak sama sekali mengecewakan pengunjung. Lihat sahaja size hidangan serta persembahan keatas setiap pinggan hidangan. Semestinya ia membawa identiti Hoshino Coffee di dalam setiap hidangan.

Dalam Hoshino Coffee, mereka menggunakan Arabica yang hanya premium serta memanggangkan biji kopi yang dipilih oleh Mahaguru pakar adunan kopi Hoshino sendiri Kanno. Dengan kebanggaandan kesetiaan, Hoshino Coffee menghidangkan kopi istimewa ini bagi anda dengan "Hand Dripped".





Hot Fruits Tea (Pot) RM17.19

Selain daripada kopi tarikan terkenalnya, makanan yang enak dan unik Hoshino Coffee juga ada menyediakan menu mengikut kegemaran antara pelanggan dari China, Korea Selatan dan Singapura.

 Matcha Soufflé RM15.90









Pancake Soufflé RM18.90


 Seafood Paella RM26.90


"Hoshino" Spaghetti with Eggplant, Chicken Bacon, Shimeji & Chicken Sausage RM19.90


"Hoshino" Pot-Baked Curry Rice with Chicken RM23.90


Detail :
No. 27-G, Ground Floor, The Boulevard
Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur.
TEL: +603-2391 9020

You May Also Like

22 Comments

Powered by Blogger.