Azriel request nak tengok "Big Fish"

by - February 01, 2017



Selama ni tengok ikan besar kat screen dalam buku dan paper je. Tapi kalau dah kerap dia ulang nak tak nak awak kena lah paham. Azriel kalau di ikutkan more to gadget dan kurang nak focus on serrounding dia. Tapi kali ni nampaknya dia berminat dan siap request nak tengok big fish. Selalu aku sibuk dengan jadual kerja yang tak habis, kali ni kena tunaikan. Post ringkas yang mana korang boleh bayangkan bertapa dia excited dengan aktiviti di Aquaria KLCC. 

Tengah nak register pun dia dah start buat aksi starman, mommy dia buat muka tebal jela, nak buat macam mana, anak awak memang jenis yang peramah melampau ditambah dengan kelasakkan dan keceriaan sepanjang berada dalam Aquaria KLCC. Tak habis-habis bagi tahu "mommy engok big fish banyakkk"!!! jerit kuat kuat supaya satu tunnel dengar jeritan nyaring dia. OMG!!!


Dia punya mood excited nak explore semua yang ada kat wall, aquarium dan binatang yang ada, semua binatang di sapa, acah-acah kenal je dengan semua fish tu. Mommy pun jadi excited bila tengok anak jadi riang dan kepuasan hati tengok dia happy dengan apa yang dia nampak. Mana taknya hampir sebahagian hidupan laut dia kenal dan di sebut satu-satu. Kagum kejap.. alahai cepatnya masa berlalu dah besar anak mommy. Jangan besar cepat sangat sayang.. mommy tak puas nak riba awak.








gang selfie sepanjang hayat.


Berani lansung tak takut geli atau gerun dengan big fish.. lagi di dekatkan muka dengan cermin kolam. Ini budak buat mommy yang cemas.

















mommy turtle!! .. hurm,, nampak macam bukan turtle tapi dia dah jerit mommy hangguk kan aja. Layanlah anak awak dah menjerit. 



Kata dia lepas ni nak datang lagi. Takpa lepas ni mommy bawak awak pergi taman burung pulak ok.

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.