Product Review : Swissvita SkinLab Malaysia

by - January 22, 2017

Ok tengah ada mood nak update ni baik, buat siap-siap. Jadi takdalah bersawang sangat page ni nanti. Bulan lepas aku telah diberi satu set produk penjagaan wajah. Lengkap dengan facial foam, toner dan juga moisturiser. Jenama dari China yang dikenali dengan  Swissvita SkinLab Malaysia. Rezeki dapat mencuba brand jenama luar yang pasti hasilnya selepas 1 bulan pemakaian sangat memuaskan.



AIRY FOAM PURIFIES SKIN FROM DEEP WITHIN
NATURAL AND SAFE AC-11®
PRIMES SKIN FOR MOISTURE
SKIN FEELS FIRMER AND BRIGHTER
THREE BENEFITS IN ONE PACKAGE

Dan semestinya ia selamat untuk semua jenis kulit. 

Review :

I a dirumus secara lembut dan teliti sehingga mampu menyingkirkan segala kotoran pada kulit wajah tanpa meninggalkan kesan sampingan. Juga membersihkan lebihan minyak pada wajah serta mampu memudarkan parut dari kesan jerawat. Kemampuan dalam menganjalkan kulit wajah serta memperbaharui kulit baru dan sekatakan tona kulit. Mengekalkankelembapan wajah dalam hanya satu kali pemakaian.

Meningkatkan keupayaan penyerapan kulit, dengan berkesan memutihkan dan melembapkan, meningkatkan keanjalan kulit dan cahaya. Dapat mengurankan linkaran kedutan wajah dengan pengamalan yang tertib.

Pada pandangan aku setelah menggunakan product ini selama sebulan, ternyata ia sangat bagus. kebelakangan ini kulit wajah aku kerap mengalami ruam panas dan juga jerawat pasir. Mungkin disebabkan cuaca dan perubahan hormon disumbang pula dengan tekanan kerja dan aktiviti harian. dahulunya aku tidak pernah kisah tentang kulit wajah. Sememangnya aku pemilik kulit yang jarang sekali bermasalah. Sehinggalah timbulnya jerawat pasir yang melampau. Buat keputusan untuk mencuba produk dari Swissvita SkinLab ternyata ia tidak mengecewakan. Jerawat aku hilang serta kering dalam satu malam. Parut jerawat juga berkurangan. Baru aku tahu apa perasaan apa bila kulit wajah ditumbuhi jerawat yang tidak henti untuk timbul. Perasaan cuak dan gigih buat research cara untuk hilangkan jerawat dan juga parut. Nasib baik jumpa Swissvita SkinLab dan masalah kulit wajah aku dapat diselesaikan.

Bagi yang nak mencuba dan nak tahu lebih detail tentang produk Swissvita SkinLab boleh lah korang ke ;-


dan 

Lazada (untuk dapatkan harga promosi dan pasti menjimatkan.










You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.