15 October 2016

Loges Rindu you nanti ;(

Ni kawan aku Loges, kami kenal hampir 10 bulan, she’s Indian girl yang mana bagi aku sangat melayu dan humble, part paling best adalah dia sentiasa layan aku dan hargai aku sebagai seorang kawan. Terasa macam dah lame kenal, bila lepak dengan dia, kau tak perlu sebok nak ceritakan pasal orang lain. Antara topik perbualan antara kami adalah tentang hidup, student life, tentang takdir dan jodoh masih-masing. Dan yang bestnya kami ada 1 type of mankind yang ada pada seorang lelaki tapi lelaki tu kami andaikan prince charming yang tak tahu bila akan wujud.




Aku suka dia, orang yang berpelajari tinggi dan dah jauh kenali hidup dari aku, mempunyai sifat serta aura positif yang buat orang sekeliling akan suka untuk terus lepak dengan dia. Kau bawak lah dia kemana pun mesti orang akan terus mengingatinya pun. sebab ketawa dia, percakapan dia, cara dia berseloroh dengan orang dan paling penting cara dia comfortkan orang yang didampingi. Mana nak cari woi orang macam ni. Riak wajah dia, sedih ke, duka ke tetap Nampak ceria dan bersahaja. Sampai tak sempat pun nak capture bila dia sedih sebenarnya. Sebab most of the time dia akan senyum dan ceria.



Dia seorang yang neutral dan takkan bias dengan sebarang ancaman dan bisikan syaitan yang mana, aku telah diberitahu oleh seseorang sebelum ni yang ada lah satu umat manusia tu melarang secara tegas dan siap bagi warning supaya menjauhi aku dan jangan berkawan rapat dengan aku. Atas dasar dan punca apa aku tak tahu. Yang penting aku sendiri tak penah rapat dan tahu tentang umat ni sampai lah si Loges ni pun ada mentioned perkara yang sama. Dan aku tak terkejut pun sebab yang jadi kawan rapat aku sekarang adalah orang orang yang penah cuba untuk direkrut oleh si umat giler tu untuk membenci aku. Tapi sayangnya, orang orang ni akhirnya menjadi buddy lepak aku, teman susah senang aku dan penting diorang sangat positif dan xsuka bercerita perihal orang. Macam si Loges ni lah. Kalau lepak mesti nak gelak besar sebab kitaorang salu borak pasal boobies. Pasal span. Hahahahah



Huhu.. tapi yang sedihnya satu hari tu aku dapat panggilan, Loges bagitahu yang contract die dengan Cradle dah tak sambung. Sedihnya. Dah xda orang empuk untuk aku bersandar.. huhuhu.. kenapa lah die tak sambung. Yela yang aku tahu company aku memang tengah buang orang. So untuk yang tempoh percubaan tu memang menakutkan lah sebab hidup dalam ketakutan bila contract dah nak hamper tamat. Takpe baby.. kita tak jumpa kat opis pun kat luar kita akan tetap berhubung kan, sampai hujung nyawa persahabatan kita. InsyaAllah.
So semalam was the last day she with Cradle dan naseb sempat berjumpa. Thanks darl sebab datang jumpa i.


Nanti kita lepak lagi ok.


0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!