Join St Ives Instagram Contest

by - September 25, 2016


Orang selalu tanya, kenapa kulit licin sangat, pakai apa, dan aku jawab dalam nada gurau senda "hari-hari tenyeh kertas pasir. hahahah .. Tapi realitinya memang taklah, kalau yer pun dah hancur kot kulit muka. Ngeri muka kang kalah Zombi. Hahahah.. tapi tulah.. nak cantik bukan senang, kena ada satu sikap yang tertib dan rajin serta komitment yang tinggi. Setakat angan-angan mat jening je. Memula je semangat belum pertengahan jalan dah give up dan start malas, ko mimpi jela nak kulit gebu macam Snow White.

Kalau dulu-dulu macam-macam petua dan macam -macam bahan semulajadi digunakan sebagai remedy untuk kecantikkan. Tapi Zaman dan berubah, Orang sume nak cepat dan tak suka benda remeh, lagi-lagi memerlukan masa yang lama dalam peyediaan sesuatu bahan. tau tau jela kalau disuruh buat bahan remedy kecantikan walau hanya 5 minit manusia sekarang dah malas. Tak suka.. Tapi naseblah ada St Ives ni. Bahan semulajadi yang telah dihasilkan dalam packaging yang mudah bawa paling penting segala kebaikkan nutrisi dan tak perlu ragu untuk bahan yang terkandung di dalamnya sebab semuanya menggunakan 100% bahan semulajadi. Fomulasi dihasilkan tanpa paraben yang boleh merosakkan kulit, hypoallergenic, Dermatologist tested akhir sekali non Comedogenic. Dasat tul bahasa saintifik nutrisi ni kan.?

So nak dijadikan cerita tergerak hati nak join contest St Ives ni kat Churp Churp. So gigihlah mendapatkan St Ives sambil guna sambil dapatkan result dan akhir sekali selfie sebagai bukti. Yang bestnya aku ada prop sendiri yang takda jual kat luar iaitu anak aku. hahha Azriel2 buat mommy gelak jela. Dia sangat bagus, sentiasa menyokong mommy dalam apa jua mommy buat. Kadang ada je yang bising sebab libatkan anak dalam bab macam ni, yela anak aku kan laki. Alah sebagai prop je kot. InsyaAllah anak aku takkan to that extend untuk jadi bukan-bukan. Kalau betul cara didiknya insyaAllah.

So doakan kot-kot ada chance nak menang tak kisahlah menang apa pun, sekurangnya can prove something kat azriel dari effort yang die dah buat untuk mommy. hihi.. 

Ok nak belanja gambar masa contest aritu.


You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.