6 August 2016

Group Luncheon @ Hard Rock Cafe

Maaf gambar menu tak snap sebab dah selamat dalam perut. Sempat snap gambar selepas kekeyangan je.


Macam biasa member setia selfie iolls.. Loges and Sheera


Tak sempat nak posing member aku dah snap dulu. Takpe kira boleh lah tampal kat sini.


Ok yang ni xleh blah, macam janji je. tertiba lak sama ngan boss aku ni. Dah macam inspektor sahab lak dedua pakai baju boria. Takpe layan... (mahapkan Mr yang photogbomb blakang tu)


Pose wajib sebelum balik haruslah. Lokasi wajib pose sebelum balik. hihi...

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!