6 August 2016

AidilCiptri 2016 bertemakan GlamOURayacradle‬


Diorang semua sangat comel terutama skali Dato' hahah sempoi..


Sambutan Hari Raya yang diadakan bertempat di Zebra Square bulatan kg Pandan. Seperti biasa Majlis raya kena ada tema dan tema yang dipilih Cradle kali ni adalah ‪#‎glamOURayacradle‬. Dahtu haruslah semua kena pakai glamour baru lah feel. Hahahah.. 


Tak ada yang nak diceritakan selain ingin berkongsi suasana majlis masa tu. Semua seronok dan cantik kacak belaka.

Layan gambar dulu. Lame sangat tak update blog nilah kekdahnya takda idea nak mengarang, so kena lah korang layan gambar. 


Make up sendiri je. Over sikit make up kkan kata glamaour raya, gigih lah mak tepek bulu mata pelesu dengan harapan, nak nampak glamer.




Pakaian yang nampak seakan berdondong.


#gangpatnerincrime merangkap gang lunch dan gang lepak aku.


Kak anis PA CEO, garang macam singa (hahahah try lah buat silap kalau nak kena bebel ngn veliau)


posing lagi dengan PA boss, HR aku dan Sabby, college baru.. Boss dak Syeera.  


Lagi posing, maklumlah bukan pakai camera kodak, banyak memory free so snap selagi boleh.


Ngan dak acik, member aku dari zaman Uni, sampai skang keje satu company.


Inilah die si cantik gorgeous Syeera atau aku panggil die Salena Gomez Malaysia. Cantik dan hot ini budak, die keje bahagian CEO's office.




Larik kejap dari majlis melayankan pose gedix luar hall.


Ok inilah CEO aku Mr Nazrin Hassan. Yer muda orangnya dan tinggi lampai (eh boleh ke guna lampai untuk lelaki) hihi sorry boss. Dia dah kuwus lah..


Ni sesi photogedix ngan entrepreneurs yang datang masa majlis tu. Mimi dari Odd Technologies.

 

Bersama ma'am2 besar merangkap bosses  dari investment team.


Ok nampak tak, ingat pompuan je ke suka posing, lelaki pun amik port la bab2 photog2 ni. layannn


Maafkan Hairry Loges, tangan die tak berapa nak align sebab boleh plak snap gambar kita bertiga tapi ter crop bahu u. sentap tau..


Takpe berterima kasih pada jari jemari aiolls sebab gambar kita nampak cantik. hihi

Rasenya dah takda gambar lagi kot. So aku akhiri dengan posing tuan tanah bagi penutup entry kali ni. 







Baju aku ni aku beli kat Ampang Park Nama butik tu Dlesung Creation So sesape yang berminat boleh lah kesana, 1st Floor dan semestinya lepas korang tengok mesti rase nak beli sebab koleksi baju semuanya sangat trending. Harga berpatutan.




heheh setahun sekali bergaya datin.. pesalahnyer..

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!