18 April 2016

Dia suka makan drumstick la skang

Sementara nak tunggu mandi, nampak mommy hidang ayam goreng, tu dia trus laju-laju sambar. Hahah siap cakap mommy hicken (chicken) versi Azriel. Hahah habis kot seketo ayam tu. Lepas habis dia rayah ayam goreng tu, trus dia cakap mommy jomm.. mandi.. omg!! dah besar anak aku ni rupanya. bijak dan petah, paling tak leh tahan suka mengarah dan pandai bodek.. 



Sambil bertongkat dagu lagi, ko hado.. hp kat tangan tak penah lepas bila nak makan kena ada hiburan katanya.. sherdedi (hpdedi) hahah adoiyaii

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!