Review : Produk dari Vasia Sexy White dan juga Pearl White

by - February 17, 2016


Kali ni nak review pasal Produk dari Vasia Sexy White dan juga Pearl White. Korang tahu lah kan aku kan memang suka mencuba produk-produk berasakan jamu dan juga kaya kandungan colagen. Almaklumlah badan ni dah lama sangat guna usia makin lama makin meningkat, Keanjalan kulit pun makin lama akan menurun, sebab tula perlu produk kesihatan macam ni. Ini juga dapat membantu melambatkan proses penuan dan juga membantu mengembalikan keanjalan kulit remaja (umur 3 series kulit macam 16 sapa tak nak kan?)

Harga yang sangat jauh berpatutan dari produk lain dipasaran membuatkan aku teruja nak mencuba. Jangan kata harga murah kualiti tak bagus, kadang-kadang yang murah tula serasi dengan badan kita. Lagipun kalau beli harga yang beratus ringgit tapi hasilnya sama dan masa penghasilan result pun sama , apa salahnya guna yang kos rendah tapi hasil puas hati kan. Dah consume botol ke 2 alhamdulillah rasa sedap dan mudah nak minum. Macam shake-shake uolls je. Kesan dari penggunaan selama 2 botol (2 bulan). Apa yang aku rasa, badan rasa bertenaga, kulit nak kata cerah memang aku sedia cerah, tapi more to glowing lah. Bab tenaga tu aku takleh bohong, mungkin tu bagus untuk para isteri lah semestinya. Korang akan rasa semangat dan bernafsu ngan husband, gitu. Paham--paham lah kita orang pompuan ni kan keje siang hari malam hari dot..dot..dot plak, mestilah letih tak larat , silap haribulan boleh moody kot. Tapi Jamu dari Vasia ni memang thorbaek...!!! 


Lai kebaikkan bila mengamalkan Jamu Sexy White dan Pearl White ni adalah ASET yer ASET korang depan dan belakang tula, mantap gitu, lagi-lagi bagi isteri-isteri yang penah menyusukan anak, Yer aku tahu problem tu. Sama lah aku mengalami masalah yang sama. Tapi lepas consume produk jamu dari Vasia ni Alhamdulillah en asben pun notice tau. semua terletak baik je. ASET dan tak ...... pam pahamlah yer. MANTAP aja!


Adik pompuan aku pun amalkan minum juga. Dia cakap kulit dia makin cerah berbanding dulu.paham jela orang keje kat Sarawak area kawasan lautan tu.kulit dia di makan kesan sinaran matahari terik. Tapi sekarang memang nampak perubahan walaupun baru sebotol dia amalkan. Katanya nak consume jamu ni sampai bila-bila sebab harga yang mampu beli. 


1 scoop seelok-eloknya setiappagi ketika perut kosong. yela time tu kan perut kita kosong, lagi elok lepas ke tandas makna kata perut time tu dan bersih, Trus amik Jamu ni shake-shake dan minum. Alhamdulillah sedapp. Lepas tu minumlah apa sahaja pun. Ada rasa macam berry/strawberry camtulah. dan tak terlalu manis.bagus lah untuk diamalkan.

You May Also Like

2 Comments

Powered by Blogger.