13 February 2016

[GIVEAWAY] : GIVEAWAY EPHYRA 2016 BY NAOMIE LICOUZ

http://www.naomielicouz.com/2016/02/giveaway-giveaway-ephyra-2016-by-naomie.html


Klik untuk keterangan lanjut




Kali ni terrajin plak nak join GA dari Cik Naomie Licouz walaupun sebenarnya masa aku tersangatlah terhad. Tapi memandangan tawaran habuan GA ni kelihatan lumayan, aku seperti semua sedia maklum, memang pantang nampak benda /produk/supplement yang mendatangkan kecantikkan pada tubuh badan ni. Laju-laju bukak laptop update entry untuk join. Yela dengar kakak opis bercerita pasal kebaikkan Ephyra bukan main. Nak juga bagus sangat ke sampaikan kecoh semesta opis pasal produk ni. Jadi tak nak ketinggalan aku join lah GA kalini. Dengan harapan kot-kot rezeki menyebelahi aku. hahah (ameen....).

Kalau korang yang singgah dan terbaca pasal entry aku ni sila jemput join sekali. Mana tahu rezeki korang boleh menang. sama-sama cantik dan yang penting perkara baik kita warwarkan sesama kita pakat cantik khenn..

Nak join? klik je banner tu.. pahtu nanti baca dan follow lah syarat dan instruction nya ok.
byeee... selamat berjaya semua termasuk aku skali.

6 comments:

alya chan said...

goodluck :D

http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/02/giveaway-ephyra-2016-by-naomie-licouz.html

wong meimot said...

alya chan- goodluck utk awk juga. tq sudi singgah

.::: Princess MOMOY :::. said...

gud luck dear
comelllll link tu x function. huhu

wong meimot said...

tq Momoy- Hah xfunction baik cml cuba check jap. nanti momoy join lah

.::: Princess MOMOY :::. said...

hehe... thx my dear comel. baru jer join

wong meimot said...

Momoy-good luck dear. harap2 ada rezeki kita yer dak.. hihi cayok2

Cuba Klik tengok apa jadi!