29 December 2015

Hari pertama selepas 10/10/15 drive keta pegi keje.


Hari ni merupakan hari pertama aku selepas 2 bulan lebih berehat dirumah. Kesan dari kecederaan lutut dan pembedahan acl aritu. So pagi ni aku kua awal memandangkan aku nak drive sah-sah lah amik masa kot nak hadap jam bagai. Tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan sampai dengan selamatnya. Tapi tula terawal la plak, walau drive pagi tadi 50-60km/h. Mungkin dah hujung tahun orang ramai cuti keretapun tak banyak so lengang lah jalan rayanya. Kat opis lak tak ramai orang sebab masing-masing menghabiskan cuti tahun. Apepun semua went well.


Gambar pertama datang keje selepas lebih 60 hari bercuti.


1 comments:

Putri Amell said...

hati2 drive tuh..awk blm sembuh lg tuh..

Cuba Klik tengok apa jadi!