7 June 2015

Review Corset Slim Beauty

Ok kali nih aku nak buat review pasal satu produk iaitu corset. Eh jap corset tu dikira produk la kan.. hahah. hentam jela janji korang tahu apa message yang aku cuba nak sampaikan. Ramai yang tegur aku.. eh awak dah kuruslah.. tak kurang jugak ada yang cakap, eh kempis betul perut. Macammana jaga. Nak kata aku kurus tu takdalah, jika dibandingkan waktu zaman anak dara jauh kut bezanya. Tapi dengan bantuan 6cm detox Slim. Supplement yang membantu aku membakar lemak, menukarkan kalori kepada tenaga, akhir sekali berat idea diperolehi. Tapi tidak semudah itu. Takkan selamanya korang nak bergantung dengan ubat kan. Dan semestinya walaupun kurus sekali pun semestinya cutting dan postur tubuh dah tak macam anak dara kan? So caranya... Aku mengamalkan pemakaian corset. Sebelum ni pelbagai jenis corset dan juga girdle aku beli dan akhirnya tersimpan rapi dalam almari. Dahla beli harga yang mahal, nak buat macam mana perempuan bila nak cantik, mudah sangat terpengaruh dengan iklan dan godaan kawan-kawan. Pakai sekali pahtu simpan. Atas sebab tak guna dah lepas tu sebab susah nak pakai, material keras, bertulang bagai, dahtu yang paling azab sekali waktu nak ke tandas, bayangkan aku kena tanggalkan semua pakaian semata-mata nak buang air kecik je. Ciss.. Masa itu emas.. takkan lah sebab nak kencing sampai 20minit masa ko ambil nak bukak dan pakai corset. Blom citer bengkung waktu malam.. Dahtu kalau nak kurus dan cepat susut haruslah minum banyak air. Bila minum banyak air, maka kerap lah korang ke tandas. Dan tak mustahil, dalam duk gigih bukak satu persatu benkung badan, mau terkuncil setitik dua. nak kata aku bohong.. eleh.. jangaan korang nak membongak eh.. sebab sape yang pakai bengkung, atau corset ni akan mengalami situasi yang aku ceritakan ni bila terkena waktu-waktu terdesak. 

 3 warna pilihan ikut minat mata korang lah.. detail tentang produk aku bebel kat bawah tu yer.. sila tekun baca kalau rajin.. kalau malas scrol laju-laju kebawah. No telpon ada skali aku attached.

Citernya aku ada seorang member ni, badan dia bak ang kalah kot anak-anak dara yang aku penah kenal. Dia ni dah beranak dua yer. Harap maklum.. tapi bumper die letup pop..pop kalah Kim Kardasian. Korang nak kata aku tipu jap aku tunjukkan gambar veliau.


Korang nampak tak kesolidan badan veliau. Anak dah dua yer. Malu aku sebab anak sorang tapi badan leper kecepir jer. nak gak merasa badan vouge lagu dia ni. (sue mahap comel terpaksa stalk gambau sue sebab dorang tak caya)

So aku tanya lah dia macam mana cara nak maintain curve tubuh, yela ko dah beranak sampai 2 kali dan tu Cser lak. Maintain badan macam xpenah beranak. Kotak heran ke, sehinggalah sue sudi share corset yang die guna pakai untuk maintainkan postur tubuh. Selain senaman squat perlulah kerap walaupun sekejap. Dan corset adalah cara ke 2 untuk kekalkan postur badan, bikin pinggang ramping dan segala aset up sket.

Aku beli lah sepasang dan ternyata terbukti, pemakaian selama 2 minggu membuahkan hasil. Paling best seluar jeans saiz 27 selamber je aku sarung dan yang penting benjolan perut boncit dah ilang. Pemakanan juga harus dijaga. Tapi jujur aku cakap once korang dah apply corset ni kat badan. Mau sesuap dua je mampu ko makan, sebab corset tu macam cegahkan mulut dan tangan ko giat nak makan, lagi satu korang akan cepat rase full. Nak makan macam mana kalau dia dah sekat takat tu je ko boleh melantak kan. Part paling best nak ketandas, 10 kali ulang alik pun ko takkan kesah sebab design corset yang menyediakan ruang terbuka untuk aktiviti ke tandas. nanti aku tunjuk gambar untuk rujukan korang.






Nampak je macam 2pcs tapi sebenarnya dia bersambung pada bahagian pinggang ke bawah, so kemasan tu lebih fokus pada bahagian berlemak. Korang kena cuba baru tahu hasilnya, dan aku jamin korang takkan pernah menyesal.


Nampak tak, terletak je pinggang aku kan? kalau tak staright je. huhu, lagi satu tang perut tu.. ramping kan??heheh. Walaupun ko duduk, perut ko takkan menghasilkan muffin-muffin lebihan dari seluar yang korang pakai. 


Gambaran dari sisi.. kempis kan..... hihi 

So camne dah caya dah.. kalau korang berminat dengan corset ni boleh terus hubungi 

Cik Munirah @ Moon untuk sebarang pertanyaan di ruangan FB veliau atau boleh whatapps terus ke no 012-3677839.

Tanyalah soklan macammana pun insyaAllah selama aku berurusan dengan veliau, dia seorang yang berjiwa kental sebab sanggup layan dan jawab soklan2 yang buat seller naik darah. Bagus orangnya. dan berbudi bahasa juga.

p/s : Message aku simple je, nak cantik jangan kedekut, untuk suami diluar sana (selain en bubu aku) nak bini maintain figure cantik harus belikan/hadiahkan satu buat mereka. Comfirmed!! bini korang senyum sampai telinga. Tak mahal dan mampu milik. Takda lah sampai korang kena puasa sebulan atau instalment berbulan bulan untuk settledkan hutang corset yer.

bye,,,,,


0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!