8 May 2015

WeChat Ipick Food Review Campaign by Nuffnang

Assalamualikum dan salam sejahtera buat semua yang sudi singgah baca blog page aku eventho just as a silent reader.. Yes!! I know u're watching me.. btw thanks!!


Tak perlu mukadimah yang meleret panjang cukuplah sekadar apa yang yang korang perlu tahu dari image paparan pertama aku ni.

Bukak email dan ternampak this email pop up in my inbox!! weehooouuu !! dari nuffnang.. lamanya dah tak dapat offer campaign dari dorang. So dah dapat ni, join jela. Menang kalah blakang cerita yang penting effort untu join campaign ni kan!? 

Kali ni campaign berkenaan "WeChat IPick food review campaign".




 Terms and condition dah tertera kat nuffnang page macam mana cara nak join. Simple mudah dan rasanya ramai yang suka makan dan masing-masing ada review tersendiri tentang tempat makan yang pernah dilawati. Macam aku.. Walaupun aku sedikit choosing, tapi aku tetap berani mencuba makan makanan yang menarik semestinya di dalam badget mampu sesiapa yang ingin memcuba. Dan ini adalah senarai (review tempat makan yang berjaya aku jejak). Semuanya ada 70 post tentang food review yang penah aku buat dan hanya 5 yang diperlukan  untuk campaign ini. 

6.STABLE STEAK HOUSE

bagi bonus satu...

7.IMPERIAL CAKRI PALACE ROYAL THAI CUISINE KLCC

Rasanya cukup setakat ni la kot. Kang aku attched semua link post belum tentu korang nak baca melainkan tengok gambar saja. Selain tu pihak nuffnang lah punya part untuk evaluate layak ke tak entry campaign aku ni.

Wish me luck.. untung-untuk ada rezeki untuk Azriel.. Aamiin...


0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!