Product Review Jumbo Lip Crayon by NYX

by - April 30, 2015




Kemarin punya aktiviti, Dak wani ajak aku temankan dia pergi Shepora. Macam biasa, aku dah make up tidak mampu terpisah, dan plak aku jenis tak pandang pada specific brand janji bila apply kat wajah aku akan mudah blend dan jugak menarik Yang penting kualiti tu yang buatkan aku akan terus menrus dengan produk pilihan. Sebab tula kesudahan aktiviti kami, aku terjebak untuk terrbeli Jumbo Lip Crayon dari NYX. Sebelum ni banyak koleksi lipstick aku, adalah dari jenama NYX. Kenapa? sebab ia sangat affordable dan kualiti produk tersangat lah bagus. Mana taknya .. kalau korang memang sukakan make up macam aku. surely korang akan tau bertapa bagusnya cosmetic collection dari NYX ni.
Dan disebabkan itulah aku terpanggil untuk buat review tentang JLC by NYX ni.

Harga yang berbaloi, mampu bayar dan kualiti yang superb!! Sapuan sekata dan creamy, dan tahan lama.Dari pengalaman aku sendiri bila apply lip crayon ni lepas makan pun, warna JLC by nyx ni tetap kekal teserlah. Tak caya?? kena percaya ok. Sebab much like hydrating lipstick. So akan moisture je bibir korang.


Sapuan rata yang menjadikan permukaan bibir tampak kemas dan paling penting jenis crayon lip dari NYX ni tak dry macam matte liptick. Sebelum ni aku ada buat review tentang matte liptick by NYX jugak boleh refer sini Klik untuk detail


Sukar finishing dia. So hari-hari bawak g keje.


 Cantik tak?? teserlah bukan bibir aku, kalah makngah jiran sebelah tangga bangunan.... hihi..

Jom untuk sesape yang tercari-cari lipstick yang senang carry, kandungan lembapan yang memenuhi kepuasan pemakaian, dan juga harga tahap budak-budak skolah mampu bayar. Sila lah serang Sephora berdekatan dengan area korang ok. Harga cuma RM24 sebatang yer.

p/s : yang tak bestnya pasal JLC pencil ni sebab, jenuh korang kena sharpe bila lipstick tu dah tumpul atau haus...  yang lain.. kebaikan serta penjimatan berganda.

You May Also Like

2 Comments

Powered by Blogger.