BIRTHDAY'S AZRIEL (TURNS 2) PART 2

by - April 24, 2015

Part bdaay party ke 2 ni aku nak ceritakan suasana sepanjang majlis tu. Syukur alhamdulillah kali ni kedua belah orang tua dan mertua serta keluarga terdekat ada bersama bagi memeriahkan lagi majlis. 



Suasana sepanjang majlis berlansung..


Nampak x kedua orang tua aku yang super duper sporting. Bila aku bagitahu yang tahun ni tema BOLA. Trus dorang pakai baju bola. Yang tak tahan tu mak aku lah sip g beli baju bola tu.. kahkahakah,,, steady lah mak.. ni yang Azriel sayang sgt kat tokmok ni!!!


Anak anak buah yang tak sabar nak motong kek. Korang tengoklah si kecik yang dalam baby chair tu.. tula "Bday Boy" aku dah lock siap siap dia dalam baby chair tu supaya dia tak meragam dan bosan. Nasib ada kakak abang spupu yang rajin melayan.


Ok bersama adik bungsu kesayangan en suami. Acik aka Hasni Zuraida. Masih single orangnya.. dan tengah mencari.. (hahah ape kes duk pomot adik ipar ni). Azriel!? macam biasa korang tengok jela macam cacing kepanasan. hahahah.. Ada banyak lagi gambar kenangan sepanjang majlis. Dan aku tak edit pun semuanya direct dari phone dan camera sebab tak sempat nak edit dan letak watermark. huhu.. Bizi la der...

Layankan laagi gambar gambar Azriel ok.Tengoklah gelagat anak aku ni.. alahaiii.. haru lah gigih nak terajang/sepak cake yang bentuk ball tu. sebab maybe imiginasi anak aku yang tu adalah bola betul. hahahahah adoiyaii parahhh...



















saat dan ketika sesi bukak adiah. Thank you Tok Ayah Tok Mak, Wan Atuk, Paklongmaklong, pakngah makngah, acik abg apis,audie,abgfie,kakputri bamba aimi habib adam sudi meriahkan lagi majlis Azriel dan xlupa orang kampung Ulu Ladang. Next year Azriel buat kampung lagi yer.


I LOVE YOU ALL!!!!








You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.