Recce cake untuk Azriel's Birthday soon.

by - March 18, 2015


So seperti kebanyakkan ibu, aku jugak tak naak ketinggalan dalam menyebokkan diri untuk segala persediaan majlis hari jadi anak kesayangan kami iaitu Azriel. seperti tahun sudah Theme untuk birthday tahun lepas adalah "Dibo the gift Dragon". Boleh refer entry SINI . Last minute preparation dan hasilnya macaam tulah, birthday pertama kan.. haruslah kelam kabut sikit. Berbeza untuk tahun kedua Alhamdulillah harapannya semoga semuanya berjalan lancar.

Kali ni aku curi masa untuk stalk kat Ig sesape tah antara contoh fondant cake yang aku minat nak tiru designnya. Opkos lah aku kena cari Baker yang sudi buatkan ikut apa yang aku nak. InsyaAllah en suami dah stuju untuk sponsor penuh bahagian F&B majlis hari tu nanti. termasuklah kek yang bakal aaku tempah dan pilih di antara contoh design yang aku attached. Theme kali ni kami memilih SOCCER THEME BIRTHDAY PARTY. Memandangkan antara dialogue antara aku dan en suami bila ditanya apakah tema tahun ke 2 untuk adik?? (Azriel). Aku punya lah pening nak cari apalah yang sesuai untuk dia seusia dia. dan pastinya aku nak dia nampak excited dengan hiasan majlis tu nanti macam tahun lepas. Macam-macam Character aku sebut.. end up.. en suami memutuskan untuk memilih tema BOLA. 

Sememangya Suamiku encik perfect 10, baru au sedar rupanya bubu sangat mengenali anaknya.. hahahh off course lah.. Azriel dan dedi macam belangkas kot. Bola adalah game wajib selepas Ipad dan make sure sebelum tido kena ada aktiviti sepak dan kejar bola.. tak caya bertapa taksubnya Azriel ngan bola.. meh layan video veliau.




Sampai sekarang BOLA adalah sukan utama. Woik..woitt.. apakah?? mana pergi BADMINTON mami n Dedi ni Azriel??? ke azriel dah tukar ambition utk jadi Ronaldo. hihi ohhh..Noooo....

By the way.. agak-agaak design mana bakal jadi kek birthday Azriel bagi tahun ke 2?? sila-sila teka.. heheh.. oklah nak tido,, ngantuk lah esok meeting.. bye chow chinchow...








You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.