13 March 2015

Menang Giveaway dari blog cik @ayueidris

Alhamdulillah syukur, ini yang excited nak update post. Mengikut caption yang aku letak dalam IG aku berkenaan "Tuah ayam nampak dikaki..Tuah Comel.." sila lihat apa yang aku dapat dari owner blog http://ayueidris.blogspot.com/ . Ini adalah hadiah utama bagi peraduan Giveaway

GIVEAWAY L'OREAL PARIS BY AYUE IDRIS


Dan tak sangka aku adalah pemenang bertuah itu. Eh..eh.. mesti ada yang cakap-cakap.. alah menang giveaway je kot bukannya apa sangat. Tapi bagi aku ia adalah sangat berbaloi, sebab tidak memerlukan kudrat korang yang besar untuk join giveaway ni. Sekadar spread the contest dan buat entry. Nanti organizer akan pilih secara rawak pemenag bertuah. Dan ternyata pemenang itu adalah aku. (weehuuuu.. nari-nari lompat-lompat tepuk bintang spoolohsatudua) Happy tahap dewa. hihi by the way thank you AyueIdris for choosing me.. how lucky i am feel. Dapat tahu menang pun dari comentor yang singgah tinggal jejak kat blog post entry aritu. Malas nak citer banyak pun tak guna. Untuk sesiapa yang nak menang kenalah rerajin try bebanyak kali join contest camni atau giveaway ok. Macam akulah tak semua giveaway aku join, aku menang. it base on ur luck jugak.

Jom lah layan gambar ...









2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh... banyaknya hadiah. untung lah comel. jimat banyak dah tu kan =)
btw, congrate deAR

ComelComot said...

hahahah jimat sangat untuk setengah tahun takyah beli stok penjagaan muka kan

Cuba Klik tengok apa jadi!