29 January 2015

DiGi iPhone 4SURE 4 ME’



Entry kedua yang bakal aku ceritakan adalah, rayuan dan pemohonan serta berharap yang aku mampu dan layak dipilih sebagai pemenang Digi iPhone 4S. Dan antara sebab musabab adalah ;

Since 2007 aku adalah pengguna DIGI line yang tegar. Dan Telco ke dua aku selepas Digi adalah Celcom. Dari situ perbandingan dapat dilihat bila ia melibatkan quota dan cas-cas tersembunyi. Ternyata Digi buatkan perancangan belanjawan pada telco part adalah menjimatkan. Juga tidak dapat dinafikan kenapa aku nak sangat iPhone 4S ni adalah, size solid dan system peranti yang menggunakan IOS latest version menjadikan aku sangat teruja nak memiliki. 




Semua sedia maklum tentang kemudahan yang terdapat pada iPhone 4S, dimana ia amat memudahkan kita semua untuk dikendalikan. Kecanggihan system yang ada padanya membuatkan semua orang teruja. Apa yang menarik pada iPhone adalah bila ia melibatkan media social seperti Instagram. Jangan tak tahu hanya iPhone (IOS) sahaja yang boleh REPOST tentang post yang ingin di kongsi. Untuk pengguna Android harap maaf kerana kemudahan ini tidak disertakan dalam system Android yer. Juga apa yang sangat menarik adalah Camera pada iPhone yang ada 6 durasi mood yang boleh ditukar sewaktu aktiviti bergambar. Android takda yer.. Dan sebab tula aku nak sangat menang iPhone 4S ni. Sebenarnya sekarang pun aku sememangnya pengguna iphone juga. Tapi iPhone 4 sahaja. Dan aku suka bergambar, so kecanggihan dan mood untuk picture snap tu amat menarik bagi aku, sebabnya iPhone 4 takda mood tu. (Huhuhu sedih disitu). Tapi iPhone 4S ada 8MP camera dengan f/2.4 aperture. Canggih tak. Setting aperture ni hanya ada pada camera DSLR aku je. Tapi iPhone 4S semua ni ada skali. Pakej tu. Ringan,compact, mudah kendali dan output cantik. Sesiapa pun akan teruja.

Harapannya moga ada rezeki aku untuk menjadi pemilik kepada iPhone 4S ni kerana “DiGi iPhone 4SURE 4 ME"

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!