Azriel dan spaghetti

by - January 12, 2015

Azriel dan spaghetti tak dapat dipisahkan. Kenapa aku cakap camtu? Sebab itulah food yang paling die gemar bila aku memasak. Yes of cause! Nasi pun dia suka, boleh dikata dia ni makan segala lah, not a choosy person lah. Tapi kalau masuk bab spaghetti dia yang pertama. Sambil buat bunyi ommnomnomnom.
Weekend yang lepas aku masakkan Bolognese meatball on Saturday. Nak tahu dia makan pagi siap bertambah, dan tengah hari pun makan lagi siap bertambah, Ok dia sangat sukakan spaghetti. So terdetik untuk aku buat breakfast pada Ahadnya spaghetti lagi untuk hidangan paginya. Daddy? Kena rela walaupun daddy punya perut sangat lah sensitive kalau tak dapat makan nasi. Takpa lah dad, bagi ruang untuk anak manja-manja ok.
Azriel kuat makan. Ahad pagi aku buat oglio olio.. (eh betul ke aku eja ni??) lantak lah.. tapi version aku lah selalunya buat oliooglio ayam kalini buat seafood la plak. Nampak gaya takda beza, Azriel tetap suka makan. Tak caya jap aku post gambar di saat Azriel tengah ngap.. Mommy mana kat dunia tak bangga bila anak makan lalu apa sahaja yang mak dia masak. Ok yer..yer masa Azriel baby mommy gagal buat bubur sedap, sebab masa tu mommy xpandai masak bubur. Huhu~ skang Alhamdulillah mommy masak apa je sume kamu makan so mommy puas hati dan suka. Thank you sayang.. membesar dengan sihat yer.


Spaghetti Bolognese


Spaghetti aglio olio

 Nampak x kerakusan anak bujang hamba yang makan dengan seleranya. Owh.. kalau nak tahu Azriel makan bertambah tau. Suka tengok dia makn dengan seleranya.
 Nanti ingat nak share resepi spaghetti oglio olia n bolognese. Tapi nantilah aku update yer.

You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.