Tertunai hajat Ke Magnum Cafe

by - December 31, 2014


Tertunai hajat untuk makan dan merasa kesedapan aiskrim yang dibangga banggakan oleh orang ramai, iaitu Magnum. Sekali lagi rezeki aku ditaja aka dibelanja oleh rakan opis yang bermurah hati. Hihi... Alhamdulillah rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari. Yezza!!! So takdalah aku jadi blur jakun atau dalam erti kata lain mampulah menjawab kalau kalau orang tanya pasal Magnum cafe ni.

So inilah yang aku order. Nama memang dah tak hingat.. tapi yang penting. Lepas aku tgk deco dan rasa aiskrim yang disusun rias ni. Confirmed!  Balik umah aku sendiri boleh buat. Hahahha.. betul babe.. harga Rm22 sepinggan. 


Ok yang ni plak member aku punya.. thorbaek..ngasenyer.. sedap.. so conclusion nya balik umah pun boleh buat sendiri jugak. Tinggal beli jag kaca tu je.. heheh.. harga Rm27. Nama dah lupa..


Dan ini plak menu list jenis deco yang korang suka. Owh.. sebelum terlupa.. kalau korang yang baru nak pertama kali jejak. Jangan salah paham.. yang korang tengok beratur tu bukan tunggu meja. Tapi yang nak take away order. Sebabnya kalau korang berhajat nak lepak dan merasai suasana makan dalam Magnum Cafe ni. Korang wajib order heavy dish atau hot platter dorang paling tak pun pasta atau makanan selain seketol aiskrim yang orang ramai duk beratur. Yang mana harganya jauh lebih murah dalam lingkungan harga Rm10 seketol...hah! Satu lagi.. semua fishes platter yang dorang ada range untuk setiap hidangan adalah mampu bayar dan sangat2 ok.. serious ni.. macam harga ko makan pizza takpun Nandos gittew.


Gigih abg kacak ni cover macho during deco2 aiskrim while am was trying to snap his picture..


Ruang Cafe yang exclusive dan happening... pelayan pun manis manis.. kacak kagum.. macam aiskrim...



Apa apapun thank you lah dik aka Aizuddin. Sebab blanja .. lenkali blanja lagi yer jangat serik.. saya memang confirmed makan sampai licin kalau belanja makanan kesukaan ramai camni.


Nampak x keceriaan teserlah...muhaha... benda free mau ko tak ceria yer dak??

Camne nak ke sini sila rujuk disini.

Magnum Cafe Kuala Lumpur
T-023, 3rd Floor 
Mid Valley Megamall
Waktu Operasi : Sunday to Thursday (10am to 10pm), Friday & Saturday 
(10am to 12am, last call at 11.30pm)




You May Also Like

2 Comments

Powered by Blogger.