22 August 2014

# Anak ku # Azriel's diary

Daddy Havoc yang mithali sangggaatt..


Ni cerita minggu ni. Kebiasaannya en suami akan ada aktiviti sukan bersama kawan2 pada setiap sabtu, rabu khamis dan kadang2 jumaat. Dan kebiasaannya aku akan ditinggalkan bersama Azriel. Biasanya jugaklah en suami mula beriaksi mengada dan manja sebab tak nak bagi aku moody. Yela kan asek nak bersukan je. dahlah aku penat balik keje, kadang2 nak jugak berehat so nanti Azriel boleh die tengokkan. Tapi bila pikir balik takpelah itujela aktiviti die yang ada dan masih aktif selain meluangkan masa bersama kami.

Kat bawah ni aku ada attached perbualan kami, xda censored ok. Ni pasal kes nak bodek lah ni, Yela dah seminggu aku dan azriel di serang demam dan selsema sehingga kini masih belum sembuh. Tapi tengok sajalah si en suami ni gigih gak nak g berpeluh. Restukan saja lah. Siap bodek aku tak perlu masak sebab kesiankan aku masih demam tak larat dengan alsan untuk aku rehat. "Daddy camne nak rehat kalau azriel ada sama, die nak main je.. mommy xlarat nak layan"huhuhu. Siap buat caption tu " BAIKKAN HATI SUAMIMU" hurmm ape lah daddy ni... 









Kes pagi semalam last minit baby sitter Azriel whatapp bagitau mintak aku hantar azriel lambat maybe delay sampai half day. kata die anaknya Airis kena demam panas. Nak bawak pegi klinik. So kitaorang laki bini berdiskusi la, Persetujuan diperoleh dan en suami mengalah, Dia jaga azriel smpai baby sitter azriel selesai urusan, bukan ape aku dan meeting memang tak boleh cancel lah kan. nak tak nak en suami kena mengalah.

Bermula lah detik drama bila aku gerak pegi kerja, dapat text dari en suami bagitau..........................

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>








Nampak tak drama en suami. Pertama kali dalam sejarah die TERPAKSA cuci poo poo anak kesayangan die, ngasekan selama ni asyik duk main masa anak tu wangi..(baru tahu yang jadi ibu memang sesuatu tugas yang sukar)  hah skang anak dah poo poo, mommy dah gerak pegi work, apa lagi tanggungjawab berat tuh. Cucilah montot anak tu. hahahhaha ..memang aku gelak tak berhenti bila teringat dan bayangkan kedaan masa tu bila en suami cuci poo poo anak. Kalau tak sebelum ni jangan harap lah kan, asal suh mandi atau cuci poo poo anak mesti nak mengelak. Over sangat sebab geli ngn poopoo anak, kata die bucuk.. choiii.. poopoo baby kot daddy bukan poopoo orang besar2.

BTW, am proud of you daddy sebab u dah proved me that u can be a good daddy and stylo husband cause u are willing to do a hard task. I am sure xsemua lelaki sanggup ok. hihi.. bagus lah finally I mampu salute lah u. hahah but at least you're cute!!! hihihi I LOVE YOU BUBU!!

No comments:

Post a Comment

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews