16 July 2014

Kejutan giler kentang dari Family dan Suami.



Assalamualaikum, Kejutan gile kentang ni tak penah penah aku dapat sepanjang  kami berkhawen. Itulah kasih si suami memang sukar di sangkal. Sangat prihatin, kalah aku.. Hamboi2 yang adik ipar dan ipar2 yang lain pun bukan main lagi,, pandai kaber line.


 Budak bajet penat. mommy yang carry die.. die lak over exhausted

Al kisahnya semalam kan cuti Nuzul Quran, so suami ajak cari baju raya Azriel dan barang2 yang masih blom  lengkap. Keluar rumah jam 1.30 ptg. Terus ke GM Mall ..Nasib orang tak brapa ramai, Azriel pun elok je duduk diam dlm stroller, Cuma nak gerak balik die dah start cracking.
So suami suh call ipar katanya nak buka skali, aku ok je ikut je,,mane2 janji berbuka.. lapar dan dahaga kot time tu. So lepas shopping, ikut lah dorang pegi Setia Mall.
Aku follow je, sampai lah tiba2 acik dan suami masuk secret recipe, kata die acik nak beli dessert pahtu kata die nak sambut belated birthday die, memandangkan acik pun lahir dlm bulan Julai. Aku..ooo ok..memang tak tau ape2 lagi. So kami berbuka kat Club Golf Subang. Selesai berbuka baru lah diorang suh bawa kua kek yg di beli tadi katanya tu dessert selepas makan kekeyangan.
Aku pun excited jugak sebab kebiasaannya aku memang suka snap2 gambar ni. Gigih lah diorang sume suh aku snap gambar kek. Skali tengok… SURPRISE!!!!
Tengah2 excited skali kek tu tertulis…




Wah tu dia.. besau na angka tu tau.. hahah btw kek sedap,,, dan super terkunjat aku dibuatnya.. terharu.. nak nangis..



 

Wah am so touch.. huhu sampai macam ni diorang buat kejutan pada aku.. syukur sebab ramai yang sayangkan aku. Balik rumah ngat takda apa2 lagi.. tepat jam 12 mlm suami dating peluk dr blakang (dalam aku tengah siapkan tempahan jahitan baju malayu customer) Happy birthday sayang.. peluk2..kiss2.. hahah ( ok sampai situ je citer yang lain xleh sbb dah too much info..) kehkehkeh..
Last skali suami cakap nak hadiah amik atas meja..Oik ini sangat2 aku tak paham bila masa die beli sedangkan kitaorg 24jam bersamaeheh kat opis die ckp kena jaga exam ada masa lak die beli.. siap buat kad sendiri..so sweet tau suami aii.. Feeling love..


  huhu sentiasa memahami taste si isteri yang giler jam.. so ini adalah koleksi jam ke aku.. fuhh puas jugak nak tukar2 setiap hari nih,....yeahhh i like.



p/s : Btw thank you Bubu for the celebration in advance, the time the cake also the gift.. huhu i suka sangat2.. sayang u dunia akhirat..love till the end till jannah. tq untuk semuanya.. sayang bubu sangat2. tak tau nak describe camne lagi..ape2 pun ikhlas ucapan trima kasih untuk semuanya.

opp..opppss.. ----> birthday aku 16 Julai tapi dorang sume excited celebrate awal sehari ,,ishh xsaar nak suh aku feeling tua la tu..

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!