Buku Simpanan Tabung Haji untuk Azriel

by - June 20, 2014

Finally.. hureyyy mommy berjaya realisasikan hajat untuk buka buku akuan simpanan untuk anak teruna mommy ni. Sebelum ni gigih lah 2, 3 kali ulang alik masuk tabung haji kekonon nak bukak akaun. Maklumlah manusia sentiasa lupa. Mula mula pegi dulu, bila tanya nak buat buku, katanya nak anak berusia 6bulan baru leh bukak. Dahtu aku dah bawak balik siap2 form untuk register buku. Haha.. minggu makan minggu.. bulan makan bulan sudahnya Azriel pun dah Setahun. Finally!!!

Pahtu kebetulan adalah menjadi hobi aku suka simpan syiling, biasanya syiling yg aku simpan guna untuk toll ataupun tahlah banyak dah aku simpan kat umah pun ada.. Hah kat opis pun ada jugak. Tabung beruang aku dan bekas tupperware biskut aku guna untuk kumpul duit syiling dan duit kertas. Harini Terajin plak clearkan tabung sebab dah sarat penuh dan xda tempat. Sebab stress semalam g klcc cari tabung beruang yg aku suka tu, xjumpa jumpa sudahnya, harini aku tekad lah buatkan buku untuk Azriel.

Malam tadi gigihlah aku cuba ingatkan kat pale aku ni supaya jangan lupa bawak surat beranak Azriel. Alhamdulillah , kalau niat kita ikhlas dan memang nak buat yang terbaik untuk anak. nak2 memilih jalan yang di redhai Allah, Insyallah segalanya akan berjalan lancar. InsyaAllah sebabnya Tabung Haji pilihan aku untuk Azriel bukak buku baru untuk simpanan. Lega rasa hati so lepas ni boleh dahlah simpan duit raya Azriel dalam bank sebab dah ada akaun bank kan?. yeahhhhh.


You May Also Like

6 Comments

Powered by Blogger.