( Kenangan Lama tak sangka jadi gak aku bini ngko kan? hahahah)

by - October 06, 2013

 Ini cerita yang aku curi copy and paste dari blog lame laki aku....sesungguhnya aku bersyukur..

Selamat Hari Jadi Sayang



No 27.Yang pasti bukan No plat kete gua,No rumah pun bukan,No Jersi Messi pun bukan.27 ni umur orang kesayangan gua sekarang ni.Maknanya bila gua klik "publish post" ni atau lu orang boleh dah baca posting ni umur orang kesayangan gua dah masuk 27 tahun.kategori muda lagi kan.Ekceli, gua nak wish "Selamat Hari Jadi" yang ke 27 dekat "Telapak kaki Comel" Yakni Orang kesayangan gua selama ni semoga panjang umur,murah rezeki kalau boleh hari hari rezeki tu murah jgn sesekali mahal.Ibarat hari hari ada mega sales.
Ok,Sempena besday lu yang ke 27 ni, gua harap harap sangat lu sentiasa tabah melayan perangai gua ni.Moga kali ni kesabaran lu sudah sampai ke tahap maksimum yakni "tahap teragung" agar mampu menahan dan menyerap segala tekanan bila mana gua dirasuk syaitan bila naik angin.sesungguhnya syaitan itu memang jahat.(next time bila gua marah apakata lu bacakan ayat Qursi kat tepi pangkal tinge gua)sambil duduk tahyat akhir.
Sempena besday lu yang ke 27 ni, gua pun bersyukur apa bila mana ketemu dengan lu satu tika dulu.Dah rezeki gua orang lain sila jangan jeles, kalau dikenangkan semula boleh jugak dikategori tragis sket.kalau di pilem kan boleh sapu bersih semua anugerah ni. Sebelum gua kenal lu, gua dah kenal bapak lu dulu.gua dah torai kautim sket sket.bapak lu On, mak lu jer Off . Time tu gua malu malu lagi. :) . Gua kenal lu dari "court Badminton" bukan "court Mamot".Sepanjang dari perkenalan gua dulu tu,gua rasa dah lebih 5 batang raket gua patah.Patah bukan sebab lu,tapi sebab member gua bingai .gua sesaja jer ni bagitau lu.mana tau lu nak hadiahkan gua raket baru. Dan sepanjang gua mengenali lu pelbagai rintangan gua kena hadapi termasuklah gua berlawan 1 by 1 dengan "antu antu bomoh puchong"ingat lagi tak?ngeh ngeh ngeh, terpaksa kuar masuk longkang berkali kali.Ini membuatkan gua terpikir sebenarnya lu ni tak la se "perfect" mana pun.Tapi itu jugak lah penyebabnya gua suka kat lu dan gua tahu yang orang kesayangan gua ni adalah manusia normal biasa bukan malaikat,bukan jin,takda kaitan ngan ayah pin dan bukan juga ampai kain.
Sempena besday lu yang ke 27 ni, gua harap untuk masa masa akan datang lu lebih tabah dan jangan plak citer citer masalah kat orang lain.Cover line gua sket tau. gua pun janji janji gak akan perbaiki mana salah silap sket sket tu.Lu jugak kata gua brutal, jadi style gaduh pun mesti lah ikut style brutal kan. so far takda la gua nak baling baling pinggan mangkuk piuk belanga. so far takda la gua nak lari lari rumah.
Sempena besday lu yang ke 27 ni, gua tahu lu nak hadiah kan? 3,4 minggu awal gua perasan lu dah kasi hint tapi gua buat dek jer.Siap lu buat posting lagi kat SINI. ahaks~. Ikutkan plan memang gua nak belikan lu something special yang lebih bermakna dan luar biasa tak seperti tahun tahun sebelum.Gua plan nak bawak lu gi dinner dekat hotel terkemuka kat Bali sanun sambil lu boleh la shopping apa yang patut beli handbag coach,prada or louis vuitton.Tapi ada 2 sebab gua terpaksa batal serta merta. 1.Gua pasti kantoi kat airport nanti, Sial ko PTPTN.gua blacklist!! 2. Duit gua dah habis, semua gara gara WC. Nyesal tul gua pilih holland.Gua nak ikut cakap paul si sotong lu tak kasi.Kalau tak kl tower gua boleh beli. Disebabkan 2 penyebab tu,kalau lu nak shopping ujung bulan nanti gua bawak gi "uptown danau Kota"

Emm..Last sekali sempena besday lu yang ke 27 ni, gua harap lu dapatla kerja baru gaji 3x dari kerja lu skang ni. Dan lu jangan la sedey sedey pasal lu tak dapat jadi model "ester Lauder" tu.Gua paham perasaan lu bila mana 25 yang layak terpilih tu ada yang kulit hitam cam kuali,gemuk cam donut dan lain lain.Ada hikmah la tu.mana tau nanti kot kot rezeki lu jadi model "penyangkut baju"? masyuk tu.. Hahahaha. Loveeeeeee U My Dearrrr.....
p/s: gua nak buat kad tangan tak berseni,so gua wish style macam ni jer la.gua pasti cinta gua mesti baca punya kalau tak gua sms paksa.

*****Bunyi memang agak kuang ajar sket,sebenarnya style gangster. Nak nampak Jiwang karat sket apa kata lu tukar gini*****
Lu - u/awak/sayang
gua- i/saya
SDTKJ-Suara Dari Telapak Kaki Janggut: Selamat Hari Jadi Sayang



You May Also Like

0 Comments

Powered by Blogger.