25 September 2013

Azriel Dah Boleh Meniarap

Sejak 2 menjak ada anak ni. Susah betol nak update blog kan? .hurm..orang lain pun ada anak gak kan, aku lak yang over. Hahahha...
Terbaru, takdalah baru mane, genab je 4bulan 13.7.13 cukup azriel dah boleh meniarap. Kawan2 aku sume cakap die sangat cepat. Tak sangka plak dalam duk berdukung 24jam ngan aku jarang letak sebab azriel memang xsuka duduk bawah. Tapi end result die pandai meniarap plak. Surprise!!! Awesome! ! Anak mummydaddy kan?
Kelakar je. Bila die meniarap, die akan berpusing 360 darjah mengikut putaran jam. Hahhah bila penat je dia akan melalak mengamuk menangis dan seangkatan dengannya. Bagus lah azriel dah pandai niarap nanti cepat2 blaja berjalan plak tau. So mummy dah tak payah dukung huhu..
Skang ni yang aku nampak azriel dah mula angkat2 bontot. Apakah itu tanda die nak merangkak plak. Mungkin.... kita tunggu dan tengok nanti.




0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!