3 August 2013

Raya pertama bagi Azriel


Seperti biasa la, setiap kali post2 baru aku banyak ceritakan tentang anak teruna aku. Nak buat camne dah ada anak kan? heheh So raya pertama bagi anak teruna aku Azriel aku bagi sebaik mungkin..sakan bershopping hanya untuk die..memang tak boleh tahan tgk baju cantik2 . 
 Walaupun Azriel baru 3 bulan bagi aku die wajib ada baju melayu. memang kat kedai tak jual sebab tulah aku jahit sendiri, yang paling best samping die pun aku jahit sendiri heheheh...suka tengok masa die fitting..
 

tengok jelah koleksi baju raya yang berjaya mummy sambar untuk anak mummy ni..dulu selalu dengar org cakap biar kita tak beraya janji baju raya anak keperluan die cukup dan selengkap mungkin. Memang betul lah bila sampai turn aku merasa..kalau pegi mall bila belek baju sendiri harga RM60 ke atas tu dah pikir lapaploh kali nak beli ke tak. Tapi bila bab baju anak Rm100 selai pun aku beli. Siyes tak boleh tahan lah tgk baju2 semuanya cantik.

Apapun slamat hari raya sayang semoga kamu membesar dengan baik dan berjaya dalam hidup.

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!