13 August 2013

Raya 2013

Pertama kali beraya bertiga!. Over excited sebab tahun ni aku beraya berstatuskan "MUMMY". seronok dan beronok lah nak2 AZriel siap ada baju melayu n lengkap bersamping. Semestinya tahun permulaan utk collect duit raya. Wah kaya2...

Tahun ni untuk raya pertama aku beraya di kampung en suami n pada raya ke2 barulah kampung aku. Alah kitaorg ni kmpung bersebelahan je. Dlm 1 jam da bole sampai umah mak masing2.

Kami sekarang bertiga dah..
Permata hati mummy dunia akhirat
Mummy pun nak pose gak kihkih

Tak sia sia blaja makeup so nilah hasilnya

Azriel bersama tokmok n tokayah..
Bersams en suami yg makin memboolat pipinya

0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!