Hari jadi yang tak jadi

by - July 21, 2013

Tajuk pun dah cam pening..yer betolkememang tak jadi.kesnya aku tertido ngn anak dan biarkan en suami ngan kek di ruang tamu. Bukan sengaja maklum la ape2 anak dulu kita utamakan. Sampi aku lupa 16 julai tu harijadi aku. so 16 julai pagi tu selamba itik aku g keje. Semestinya diopis semua la wished aku.erm...sebab bulan pose. Klau tak dah lame dapat makan free.



Ok balik je umah lepas berbuka terus en suami mintak aku tiup lilin ( hahaha nak jugak suh tiup lilin kan kan.kata besday gal...la..sangattt)

Tapi tahun ni sangat bahagia bagi aku sebab dapat smbut bersama insan kesayangan aku si kecik comey molek..Azriel. tengok jela glagak die orang tiup lilin melopong je tengok. Hihi aku siap suruh die potong kek. Inilah keje2 ibu yang takda keje.aniaya anak la..hihi.

Btw thanks daddy for the birtday cake...love you n azriel so much..muah!!

You May Also Like

1 Comments

Powered by Blogger.