Aqiqah untuk Azriel

by - July 10, 2013

Alahamdulillah selesai sudah majlis aqiqah untuk cahaya mata kami Zairiel Azriel Hezry pada 7 Julai 2013. Tak ada apa yang istimewa selain dapat kendurikan 2 ekor kambing untuk tetamu. Alhamdulillah sume berpuas hati. Untuk majlis ni aku tak banyak masuk campur sebab segala persiapan ditaja sepenuhnya oleh MIL. Syukur moga murah rezeki. . Cuma en suami support untuk kambing dan catering. Tak dapat nak citer panjang sebab tetamu ramai dan aku tak bersama camera time tu. Ini je yang mampu untuk tatapan anda sume yer.











2 perkara yang buat aku seronok pertama adalah Azriel sedang mengayakan baju melayu yang aku jahit sendiri dan yang kedua aku mampu sarung baju nikah cuma sangkut dibahagian dada(sebab bf itu pasal saiz disitu tertiba bertambah) dengan itu telah berjaya membeli baju baru yer yang ako gayakan sekarang.

Mula2 konon nak pakai selendang tu letak dan tebar je atas kpla cam rimas skali kebetulan ada pin tudung nah siap silang camtu nmpak lah kemas sikit. Mungkin satu hari akan dibukakan hati untuk bertudung terus..amin..

You May Also Like

2 Comments

Powered by Blogger.