SEPHORA COLLECTION Highlighting Compact Powder

by - January 18, 2013


SEPHORA COLLECTION Highlighting Compact Powder


A highlighting powder adalah untuk kegunaan pada kulit muka (hakikatnya ako pakai je pada leher dan sekitar bahagian dada).

What it does: Sephora Brand Highlighting Compact Powder  akan menjadikan kulit korang terserlah  disusuli dengan effect yang akan korang rasai bila apply pada kulit wajah.. Brush over the high points of the face, macam cheekbones, brow bones, and lightly over the bridge of the nose for light-catching illumination.( ini akan menjadikan tulang hidung nampak mancung dan tinggi...echceh dan cam org bongkak plak idung tggi) pahtu tulang pipi akan nampak tinggi terletak cantik je bila ko senyum.(itulah kuasa Highlighting Compact Powder by SEPHORA.)

Apa yang membuatkan ako tempting nak beli brand ni bukan ape, sebab sebelum ni ako guna shimmer powder dari Estee Lauder. Tapi paham2 jela kalau ko jenis yang makeup hari2 dahtu bape lame sangat tahan kan..sah2 lah memang cepat habis. So untuk menjimatkan badget ako ni, apa lagi ako try lah Highlighting Compact Powder SEPHORA ni. Harga sangat mampu milik, stakat ni ako berpuas hati dengan result nya. nampak muka sangat shimmer dan flawless gitu. Harga pun tak mahal sangat RM55. 


This is a wonderful, shimmery powder that is very flattering.







Ok nampak x antara arrow yang ako xdakan ti, di situlah selalunya ako akan apply




maafla yer jadi model xtauliah jap..ini effect dari wajah ako lah..kalau wajah model sebenar plak...


cantikkan ???....



You May Also Like

4 Comments

Powered by Blogger.