Trip to India Part 1

by - December 13, 2012

Salam, wah dah lame jari jemari ni tak menaip..rasa kremmm..sume ada sebelum tu jom stretching jari2 dulu...Ok mula.


Pada minggu lepas ako ada letak entry post bergambar semata mata, yer itu gambar dan tiada sebarang jalan cerita sebab ako dah janji akan buat entry khas untuk itu. So minggu lepas ako telah melibatkan diri dengan aktiviti anjuran syarikat ako.."business Trip to India" Seramai 35 orang yang sertai. New Delhi adalah destinasi pilihan kali ini. Memandangkan tahun lepas ke Turkey, dan sayangnya ako tak berjaya untuk turut serta disebabkan tarikh yang ditetapkan begitu hampir dengan majlis nikah kawen ako. So tahun ni alhamdulillah akhirnya rezeki ako lah kan. Yang sedihnya En suami xdapat ikut sama di sebabkan dibebani tugasan yang berlambak dan memang di tegah untuk memohon cuti.(kesiannya bubu...xpe next year ayg nak u ikut jugak kot2 mane..ke Korea kita yek)..



So ako akan berada di sana selama 5d4n. 6-11 December. Perjalanan melalui penerbangan MAS Airline mengambil masa selama 4 jam 45minit (lebam jugak lah montot ako) departure kul7.00mlm dan sampai sana jam 11mlm waktu tempatan. sampai2 je sana kita orang tunggu Bas yang akan jemput ke hotel..Cuaca sejuk dan sedikit jerebu..(ini memang sejuk...)ako xsuka sejuk..sgt xselesa..

Sementara mata tak lelap lagi sempat snap permandangan warna lelangit diwaktu senja..



cantikkan??? indah sungguh kejadianNya..terpaku sejenak sebab permandangan yang secantik ini sangat sempurna kejadianNya. Subbahanallah...




Menu dinner dlm flight..dalam banyak2 ni ako suka minum apple juice tu je,,,ekekek 5cawan ako mintak..lantak lah dah dahaga sgt2..




Hah..yang ni bila tertiba ako terjaga dengan bunyi siren yang inform kitaorang dahnak sampai..skali pandang lua tingkap sekali lagi lah gedik santai ako snap view waktu malam lah...cantik betul kalau tgk dari arah ats...Peta India dah macam beads..kain baju..manik2 kaca yang liplapliplap duk bercahaya...cantiknya..


Snap gambar bukti dah sampai..







Ako punya bilik kat sane..kami menginap di ACURA BMK New Delhi. fuhhhh sangat sejuk lah kat sane lua dalam..ako memang xtahan kulit nipis gamaknya.



Ok seterusnya sambung untuk nest entry next activity next mission yer...tata...

You May Also Like

4 Comments

Powered by Blogger.