Sheer Shimmer blush & lnstant Fairness BB Moisturizer review

by - November 20, 2012

Ok jom kita pakat share ape yang kita tahu bersama sama k. Ini mudah untuk diantara korang menilai samada ia bagus atau tak pada penggunaan korang sendiri ok. Dan ini adalah review dari ako.
Sheer shimmer blush
Terdiri dari bahan yang sangat ringan dan dilenkapi dgn butiran mutiara juga kaya dengan vitamin E amat sesuai untuk kegunaan kulit wajah yang berstuktur lembut dan ia juga tiada bau.  Ako suka kod warna blusher ni memandangkan is sesuai ngn warna kulit ako juga , bila apply je kat kulit dan resultnya pipi korang bercahaya gitu.. SB 02 Rose Pearl.  Harga sgt murah rm16.90 je.
Instant Fairness BB Moisturizer


Wah...yang ni sangat suka, lepas apply kat muka kulit wajah terus nampak flawless..ouchhh..ilang tompok2 merah kt kulit ako..sturktur yg ringan dan ber SPF26 ..tinggi tu memang sgt protected la dari pancaran sinar UV yang melampau skg. Yang bagusnya kandungan di dalam krim ni ia terkandung element esen limau purut yang kita tahu limau purut bgus untuk mngecilkan pori wajah juga kecutkan jerawat pada wajah. Ditambah dengan mineral pigments dimana ia oil free dan kulit kelihatan lebih dehydrated.  Segar bugar+ flawless ala2 artis korea gitu. Harga satu unit rm19.90 je.

You May Also Like

6 Comments

Powered by Blogger.