28 September 2012

Menyampah

Kalau taknak ako moody jangan buat ako menyampah..sebab ako cukup meluat ngan pangai orang cam ako nampak skang..

Usah nampak dengar pun ako tak hingin, dasar pangai hipokrit..wei hello ako nih dah cukup banyak sabar.. Jangan sampai ako tumbuk muka ko 100 sesaat..

Senang citer ako sangat sangat meluat..


Bila sedih camni mula lah teringat orang tua ako..rindunya kat diorang

8 comments:

Riena Haiqal said...

alahai sabar ye comel.. banyak2 kan beristighfar.. dah namanya manusia, takpernah lari dari buat orang lain sakit hati.. sabar ye

.::: Princess MOMOY :::. said...

cis. sape yang kacao comel ni.
bgth momoy, biar momoy buli dia wokeh

Violet Grace said...

Sabar Comel... Not good for your lil one... Keep calm OK. Semua org buat silap... Deal with it calmly k... :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

dear entri make over bilik dah siap

http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2012/10/jom-masuk-bilik.html

wong meimot said...

Cik Riena- yer tengah sabar mau dua hari gak jadi moody tau..sabar jela..bila mengenangkan pangai org kan..shuhshuh g jauh2 lah pangai xbagus nih

wong meimot said...

tulah momoy- kalau momoy dekat nak je comel suh momoy skolahkan..manuasia mmg camtu..fizikal nmpak sgt mulia hakikat sabar jela..takpe dah lega sikit marah ni lepas kunyah chew gum hahahaha

wong meimot said...

baik kak reen tgh cool dgn jayanya nih

wong meimot said...

yes!!ni yang comel paling suka n tunggu2 nih

Cuba Klik tengok apa jadi!