3 August 2012

Di cinta hati beta

Memiliki seseorang seperti dia adalah satu kebanggaan bagi diri ako, memiliki insan seperti dia buatkan hidup ako ceria setiap detik di sampingnya. Terasa rindu jika tidak berjumpa hanya dalam tempoh 8 jam. Dah jumpa confirmed ilang sume rindu, yela mane taknya kat rumah bubu la yang slalu buat lawak giler kentang yg bole buat ako teringat sampai bila2 walau ako nk marah skali pun kat die akan ako lupa sebab die suami yang sangat2 protective..

Die slalu layab krenah ako, yela kena layan dahtu sape lg nk layan kan bini ada sorang. Die suka pujuk ako bila ako merajuk, die yg suka sangat mintak ako peluk, die yang suka buat dan adakan apa sahaja yang ako nak. Dia lah bubu yang paling ako sayang dunia akhirat.

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh... sweet gitu
bila la pula giliran momoy nak dapat sorang
huhu

wong meimot said...

InsyaAllah comel doakn ok

Cuba Klik tengok apa jadi!